Gjest Katee Skrevet 6. februar 2012 #721 Del Skrevet 6. februar 2012 Er det deg??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 6. februar 2012 #722 Del Skrevet 6. februar 2012 It's back, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. februar 2012 #723 Del Skrevet 6. februar 2012 Har savnet deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 6. februar 2012 #724 Del Skrevet 6. februar 2012 Skal vi liksom kuppe boka til Votten her... Ja, det gjør vi faktisk. Jeg bare MÅTTE skrive her, for jeg har nemli' savnet dere ganske heftig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. februar 2012 #725 Del Skrevet 6. februar 2012 Ja, det gjør vi! Votten har nok ikke noe imot det Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. februar 2012 #726 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg har fått ny bok og har altså ikke rømt KG ennå Link i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #727 Del Skrevet 19. februar 2012 Åh, det var et hyggelig gjensyn!! *savne* Og så flott at dere kupper boka mi! Selvfølgelig gjør det meg ingenting i det hele tatt. Jeg har tilogmed vært i boka til Al og spurt etter deg! Kjære raggen min!!!:D :D Jeg er dårlig på dagbøker om dagen, har blitt litt mer dilla på blogger. Helga har gått fort! Vi har feiret kjæresten, igjen. Dette var siste omgang, med venner. Kjempehyggelig, og overnattingsbesøket har nettopp reist hjem Har dere det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. februar 2012 #728 Del Skrevet 19. februar 2012 Trivelig å høre fra deg! Jeg har nettopp vært i barnedåp og syns helgen går litt for fort, men snart er det ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #729 Del Skrevet 24. februar 2012 GOD helg! Og god vinterferie til meg jeg koooser meg! Denne helga er det VM i skyflyvning i Vikersund, så det er rimelig mye folk her! Nesten så jeg får litt klaustrofobi blant alle folka. Godt det ikke er sånn alltid. Det er nettopp derfor jeg bor på bygda Jeg skal tilbringe helgen min på hytte, og gleder meg allerede til avreise i morgen. Håper dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. februar 2012 #730 Del Skrevet 25. februar 2012 God ferie, snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. april 2012 #731 Del Skrevet 18. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. juni 2012 #732 Del Skrevet 4. juni 2012 Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå