Gå til innhold

Tips til vibrator?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er helt blank. Trenger tips til bra vibrator. Eller annet som er bra.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mr.Rabbit :)

Skrevet

Jeg har denne og er veldig fornøyd! Den gir meg gode orgasmer, bråker ikke så altfor mye og er dessuten ganske billig :) Lett å velge styrke på vibrasjonen (man skrur på et hjul i bunn, så du kan velge akkurat den passe styrken), og så syns jeg den var passe tykk :)

Skrevet

En vibrator kan aldri overgå en mann. Du må være litt mindre kresen og velge deg en mann da vet du!

Det gjelder alle kvinner for øvrig.

Skrevet

Mr.Rabbit :)

Ja - den kan absolutt anbefales!

Skrevet

En vibrator kan aldri overgå en mann. Du må være litt mindre kresen og velge deg en mann da vet du!

Det gjelder alle kvinner for øvrig.

Er man kun ute etter orgasmer vil jeg si at vibratoren min overgår en mann lett! Jeg er garantert orgasme med vibratoren min, mens med en mann er det svært sjeldent.

Og dessuten, hva faen skal vi med en mann med følelser, behov og ønsker når vi egentlig bare har lyst på en kjapp orgasme nå og da? Da er vet vel bedre å kjøpe seg en vibrator enn å ha masse one night stands?

• Liker 2
Skrevet

Er man kun ute etter orgasmer vil jeg si at vibratoren min overgår en mann lett! Jeg er garantert orgasme med vibratoren min, mens med en mann er det svært sjeldent.

Og dessuten, hva faen skal vi med en mann med følelser, behov og ønsker når vi egentlig bare har lyst på en kjapp orgasme nå og da? Da er vet vel bedre å kjøpe seg en vibrator enn å ha masse one night stands?

Før i tiden kysset kvinner frosker som ble til prinser. I dag kysser kvinner prinser som blir til frosker. Det er ikke mennene som har forandret seg, det er kvinnene som er blitt for kresne.

Hvorfor en natts sex? Hvorfor ikke finne en å gifte seg med som du ikke bare kan dele sex-liv med, men også tanker, følelser, opplevelser med? Dere kvinner må slutte å være så kravstore!

For når du er 30 og en peppermø, med en plastikk-dings i nattbordsskuffen, som er den eneste ting som holder deg selskap om natten, da angrer du på at du aldri senket de høye kravene dine...

Skrevet

Før i tiden kysset kvinner frosker som ble til prinser. I dag kysser kvinner prinser som blir til frosker. Det er ikke mennene som har forandret seg, det er kvinnene som er blitt for kresne.

Hvorfor en natts sex? Hvorfor ikke finne en å gifte seg med som du ikke bare kan dele sex-liv med, men også tanker, følelser, opplevelser med? Dere kvinner må slutte å være så kravstore!

For når du er 30 og en peppermø, med en plastikk-dings i nattbordsskuffen, som er den eneste ting som holder deg selskap om natten, da angrer du på at du aldri senket de høye kravene dine...

Kravstore? Har du noen gang tenkt på at det ikke er alle som har lyst til å gifte seg? Noen som har lyst til å ha det godt uten å få med en hel mann på kjøpet?

• Liker 1
Skrevet

Er helt blank. Trenger tips til bra vibrator. Eller annet som er bra.

Makita har noen gode vibratorer. Men personlig så sverger jeg til Northern Industrial sin vibrator. Den har 3/4 hestekrefter med 13,000 vibreringer i minuttet. Liten nok til de fleste jobber og kraftig nok til å takle det meste!

21IIv35Jz7L._SL500_AA300_.jpg

http://www.amazon.com/dp/B0000AX6QL?tag=douglasmorriscom&camp=14573&creative=329585&linkCode=as1&creativeASIN=B0000AX6QL&adid=0KW5J536W8DA158G3PY2&

• Liker 1
Skrevet

Mr.Rabbit jaa! Har den Xaphan anbefaler oxo,den er god,men Mr.R er konge!

AnonymBruker
Skrevet

Du burde få en vibrator med klitoris stimulater de er gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...