elinf Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 hvis man ikke kjenner en person men vet hvem den er og har hørt mye om den personen hvordan kan man da få han til å bli intrisert i deg ? hva skal du gjøre? hva skal du si? og hva liker han i det hele tatt og snakke om? og hvis du møter han på gata eller på en fest eller noe, hva skal du gjøre da? er det noen som har noen triks som virker til å få en gutt til å like deg ?
Gjest Thefainter Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Legg han til å facebook og si "heeeeeey! I want you! " :gjeiper: Hvis du møter han på gata så kan du vel bare si hei og spørre om hvordan det går eller hva han driver med Endret 8. januar 2011 av Thefainter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Bare vær deg selv, smil og snakk med han.
Independent_ Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Først og fremst må man ta kontakt. Deretter må man presentere seg selv på en måte som får gutten interessert. Jeg tror at det hjelper veldig å ikke gi bort alt med en gang. Men vær litt mystisk og tilbakeholden sånn at han vil finne mer ut om deg. Der etter må du snakke med han og la han snakke med deg. Mange av mine venninner bruker å snakke om totalt idiotiske ting første gangen de møter gutten, som oftest resulterer i å skremme han bort. Giftemål, barn, forpliktelser, kroppsvæsker, store planer for fremtiden som involver en mann, og shopping er noe man kan vente med å snakke om. Hvis man har unge kan man selvsagt nevne det, men bæsj, tiss og gulp er heller ikke ideelt å snakke om første gangen. Når du har vist han hvem du er og han har vist deg hvem han er ved å snakke, kan du jo se om du fortsatt er interessert i han og om han er interessert i deg. Så kan dere jo kanskje begynne å ta opp kontakt på mobilen og internett, men her må man holde seg litt tilbkae. Ofte er det tusen ting man vil ha sagt, men det er viktig å ikke blotte seg for tanker og følelser den første uka. Man bør også holde litt tilbake på meldingsfronten sånn at han ikke oppfatter deg som totalt desperat. Jeg tror det hjelper hvis han må jage deg på en måte. Du kan vise han at du er interessert (ps: gutter tar ikke hint), men etter det kan du la han styre dere litt framover. Ofte planlegger kvinner og jenter forholdets vei fra det øyeblikket man møtes, det syns jeg i hvert fall blir feil. Og etter hvert begynner det å gå av seg selv Men husk at du blir ikke synelig for denne personen om du ikke viser deg selv fram! Kle deg pent, lukt godt, få øyekontak med han med en gang, og smiiil. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Hva med å gå nært opp til ham og viske følgende inn i øret hans - "Jeg har lyst på deg. Vil du være med meg hjem?"
Gjest brutal_mann Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 hvis man ikke kjenner en person men vet hvem den er og har hørt mye om den personen hvordan kan man da få han til å bli intrisert i deg ? hva skal du gjøre? hva skal du si? og hva liker han i det hele tatt og snakke om? og hvis du møter han på gata eller på en fest eller noe, hva skal du gjøre da? er det noen som har noen triks som virker til å få en gutt til å like deg ? Snakke med duden... Henge ut med duden... Digge samme tinga som duden... Og sånne ting ass... Rå knulling fønker fett ass... Men ikek sikkert at han digger mer enn fitta di da ass... 1
Sunniva81 Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Snakke med duden... Henge ut med duden... Digge samme tinga som duden... Og sånne ting ass... Rå knulling fønker fett ass... Men ikek sikkert at han digger mer enn fitta di da ass... Hahaha!!
Gjest Ung tøff mann Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 hvis man ikke kjenner en person men vet hvem den er og har hørt mye om den personen hvordan kan man da få han til å bli intrisert i deg ? hva skal du gjøre? hva skal du si? og hva liker han i det hele tatt og snakke om? og hvis du møter han på gata eller på en fest eller noe, hva skal du gjøre da? er det noen som har noen triks som virker til å få en gutt til å like deg ? Da skal du kontakte han direkte og si: Jeg vil bli bedre kjent med deg Bedre tråd mener jeg at du ikke får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå