Rights Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Har vært oppvokst med den trollgamle engelske versjonen av Drømmen om Narnia... En virkelig magisk serie & verden. Har sett de 2 første filmene av de "nye" Narnia filmene.. De har vært helt OK. Holder å se dem en gang for å si det slik. Er den tredje filmen også verdt å se ? (Ser jo at den har nærmere 7 i snitt på IMDB, så det lover jo igrunn bra da.. men.. skader ikke å spørre) Var den stilig i 3D ?
Wombat Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg syns personlig at den hadde vært bedre i HD, blir mye informasjon å ta inn i 3D. Men filmen i seg selv var grei, ikke like magisk som den første (men det er vel umulig å få til), men en underholdende film uansett
Scorpina Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Så den i "vanlig" format og jeg synes den var god. Vel verdt å se ja
MarianneE Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Gleder meg til jeg skal se den. Elsker Narnia!!
B.A. Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Jeg elsker Narnia bøkene. Likte godt de to første filmene, men syns Reisen til det Ytterste hav ikke var like bra. Må liksom se alle siden jeg liker Narnia så godt, men ble kanskje litt skuffet over denne siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå