April Skrevet 21. oktober 2003 #21 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg synes kjolen var veldig fin! Da jeg kjøpte min kjole var jeg veldig heldig for jeg var på opphørssalg og kjolen kostet meg 4000 kr! Den var aldri leid ut, men utleieprisen på den skulle vært 5500kr! Jeg valgte å kjøpe fordi jeg ville ha kjolen som et minne!
lilens Skrevet 21. oktober 2003 #22 Skrevet 21. oktober 2003 Så min kostet meg den nette sum av 5000' date='- og det var for både kjole m/langt slep, bolerojakke og underskjørt!! I tillegg var det mye broderi både på kjolen og på jakken. [/quote'] Hvor fikk du sydd kjolen din da? Den jeg har lyst på har også mye broderier, og trodde derfor at jeg ikke kunne få den sydd.
LaCoste Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #23 Skrevet 23. oktober 2003 Må man rense kjolen før den evt selges videre? HVor mye koster dette? Hvor kan man få solgt den? Internett, avis og lignende plasser?
helenaa Skrevet 23. oktober 2003 #24 Skrevet 23. oktober 2003 Kjolen må være ren når du selger den videre, men jeg har hørt at de fleste kjoler helst bør vaskes i maskin på 30 grader. (Dette gjelder ikke silke-/thaisilke-kjoler) Ryktene sier at det er lettere å få solgt kjolen gjennom ukeblader (Hjemmet o.l.) enn på internett, men jeg vet ikke. Uansett bør du ha et bilde av kjolen i annonsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå