Gjest smexi hellcat Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Bruker Microsoft Security Essentials, har brukt den en stund nå, men jeg vet at det lurer seg et helvettes virus på dataen min, trenger et bra prog som kan fjerne, som heeelst er gratis noen tips? - xx C.
Gjest Thefainter Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Hvordan vet du at du har virus? MSE er et av de beste gratis-programmene Du kan jo prøve Antimalwarebytes' Anti-malware, sånn for sikkerhets skyld...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 AVG er ikke så dum. http://free.avg.com/ww-en/download-avg-anti-virus-free
Sulosi Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Har Norton prøvepakke for 30 dager, når den er utgått laster jeg ned neste utgave i 30 dager...men så "låner" jeg bare litt tid til jeg får penger til å kjøpe hele pakken.
Mann 42 Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Er det så dyrt, da? Jeg har Norton, og kostnaden for et år er ikke avskrekkende. Mulig det fins billigere, og for den saks skyld bedre, men Norton er iallfall meget brukervennlig og virker sikkert. En gang i blant kommer det en advarsel om at sider er utrygge, og innimellom ber den om instrukser for fjerning av adware. Utover det, merker jeg ikke at jeg har den. Den oppdaterer seg regelmessig, kjører søk i bakgrunnen når det er ledig kapasitet, og gjør greia si uten at jeg behøver å gjøre noe som helst. Sånn liker jeg det.
Sulosi Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Er det så dyrt, da? Jeg har Norton, og kostnaden for et år er ikke avskrekkende. Mulig det fins billigere, og for den saks skyld bedre, men Norton er iallfall meget brukervennlig og virker sikkert. En gang i blant kommer det en advarsel om at sider er utrygge, og innimellom ber den om instrukser for fjerning av adware. Utover det, merker jeg ikke at jeg har den. Den oppdaterer seg regelmessig, kjører søk i bakgrunnen når det er ledig kapasitet, og gjør greia si uten at jeg behøver å gjøre noe som helst. Sånn liker jeg det. Den er ikke så dyr, men akkurat i januar, febr., mars er alt dyrt
Gjest Lyh Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Har hatt Norton før, og har vært utrolig misfornøyd med det.. Det fins en del gratis virusprogrammer som fungerer bedre enn Norton, anbefaler sterkt Avast
Gjest smexi hellcat Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Hørt at Norton skal være veldig bra ;o
Gjest Violently Happy Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har hatt de fleste virusprogrammer, og Norton var en av de verste jeg har hatt. Norman og avast! og avira følger seg inn i rekken deretter. De tar jo ingenting. Med Norton fikk jeg virus som lastet seg ned selv. Med Norman fikk jeg virus. Avast! klarte ikke å finne eller å fjerne et stygt virus som la seg på pc'n min og herpa hele greia slik at jeg brukte 48 timer på å fikse pc'n min. Ei heller klarte avira det. Jeg bruker MSE og Malwarebytes samt en rekke sikkerhets-add-ons på Firefox og har ikke hatt et eneste problem på snart to år.
Sugerøret Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Noen som vet om jeg kan kjøre MSE sammen med AVG som jeg allerede har installert på pc'n? Tenker konflikter og feilmeldinger Endret 8. januar 2011 av Kårky
Safira Skrevet 8. januar 2011 #13 Skrevet 8. januar 2011 Noen som vet om jeg kan kjøre MSE sammen med AVG som jeg allerede har installert på pc'n? Tenker konflikter og feilmeldinger Det er vel ikke anbefalt å ha flere antivirusprogrammer(regner med at det er det ts er ute etter, ikke virusprogrammer ) for du får fort konflikter. Nå vet jeg ikke hvordan det er å ha akkurat disse to samtidig, men ville nå kun brukt ett. Ellers vil jeg absolutt anbefale AVG (eller Avast) over Norton. Mulig Norton har blitt bedre i det siste men før var det hvertfall veldig ressurskrevende og relativt dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå