Gå til innhold

Silikon på vei

Linaa

Anbefalte innlegg

:velkommen:

Dette er bare noe jeg vil skrive så jeg kan se tilbake om det om flere år. alle er velkomne for å skrive her også!

Det er hvertfall slikt at jeg skal legge meg under kniven den 26. januar. om pengene ikke rekker blir det 23. februar! vil bare bli fort ferdig med det!

Jeg er bare 18 år på papirene men voksen i hode.

Jeg har perfekt form på fronten men syns dem er for små,

har hatt samme str siden jeg var 14 år, så tenkt på dette veldig lenge. p-piller hjelper ikke heller, jeg klarer heller ikke å gå opp i vekt siden jeg har høy forbrenning så står så å si fast.

Fortalte min mor dette og fikk henne til å koke! trodde jeg skl gjøre dette for andre gutter osv, men det har INGENTING med saken å gjøre, jeg har type som jeg har vært sammen med i 2,7 år har ingenting med andre å gjøre, dette er noe jeg vil for jeg føler meg ikke vell i min egen kropp. jeg har vært borti å gjøre ting for andre og alltid endt opp med angre. så jeg vet godt at jeg ikke skal gjøre ting med meg selv for andres skyld lenger for da angrer man å det er absolutt noe man ikke skal gjøre, så dette er kun for meg selv og ingen andre. kjæresten min liker puppene mine som de er, men som sagt, liker dem ikke selv.

jeg skal skrive her litt som ting dukker opp. dagen før OP og med en gang jeg føler meg bedre etter.

Jeg skal OP meg på nobel clinic i oslo. Skal sette inn 360 gr over brystmuskelen ( som jeg er glad for, for har hørt det er mindre smerter ) hadde nok bystvev til dette. og dette da ville se best ut! kirurgen setter inn 2 forsjellige str når du ligger der for å se hva som ser best ut, så selvom jeg vil ha 360, kan de hende jeg

ender opp med 335. jeg gruer meg skikkelig til narkosen, jeg har aldri operert før. eneste var 3 sting på en finger. og det var da kun med bedøvelse. hverfall, er det noe du lurer på så er et bare å skrive, skal prøve å svare så godt jeg kan! og vær med på denne dagboken :blomst:

Linaa :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå fikk jeg tid til å ta en tur ned til apoteket, tok litt tid før jeg fikk alt for farmasøyten møtte skrive ned alt på pc. Det tar jo litt tid når det er medisinske ord han måtte skrive! Nå har jeg hvertfall alt klart! Det ble en sum på 389 kr.

Natten før operasjonen må jeg dusje med HiBiSCRUB som rett å slett lukter no jævlig, og putte i meg 2 kapsler av Azitromax som forebygger mot infeksjon, to tabletter av Afripan som forebygger mot kvalme. Så 1 time før operasjons tiden må jeg ta en tablett med Arcoxia som skal lindre smerte og hevelse og sist men ikke minst 4 tabletter Paracet 500 mg 1 time før operasjons tid! Her er det snakk om 9 tabletter før operasjonen.. og jeg som sliter med å svelge tabletter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest smexi hellcat

Nå fikk jeg tid til å ta en tur ned til apoteket, tok litt tid før jeg fikk alt for farmasøyten møtte skrive ned alt på pc. Det tar jo litt tid når det er medisinske ord han måtte skrive! Nå har jeg hvertfall alt klart! Det ble en sum på 389 kr.

Natten før operasjonen må jeg dusje med HiBiSCRUB som rett å slett lukter no jævlig, og putte i meg 2 kapsler av Azitromax som forebygger mot infeksjon, to tabletter av Afripan som forebygger mot kvalme. Så 1 time før operasjons tiden må jeg ta en tablett med Arcoxia som skal lindre smerte og hevelse og sist men ikke minst 4 tabletter Paracet 500 mg 1 time før operasjons tid! Her er det snakk om 9 tabletter før operasjonen.. og jeg som sliter med å svelge tabletter... :)

Haha off, liker ikke å svelge tabletter selv, vet hvordan du har det! Men håper alt går bra etter opperasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...