AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Hvor lang tid tar det normalt at et sperret mobilabonnement åpnes igjen? Vet ikke om alle rekninger er betalt, men siste inkasso og siste mobilabonnement rekning er betalt.
¤ Lykke ¤ Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 (endret) Om alt er betalt, så åpnes det vel mest sannsynlig neste virkedag. Siden det er fredag, så blir det på mandag. Endret 7. januar 2011 av frk92
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Det må du spørre leverandøren din om. Min forrrige leverandør åpnet det igjen med en gang jeg ringte og lovte på tro og ære at jeg skulle betale med en gang, men min nåværende leverandør bruker nesten en uke. (Og skal ha 300 kroner ekstra i såkalt hurtiggebyr for å ta det med en gang, mot at jeg sender kvittering. Forbannet svindel!)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Det må du spørre leverandøren din om. Min forrrige leverandør åpnet det igjen med en gang jeg ringte og lovte på tro og ære at jeg skulle betale med en gang, men min nåværende leverandør bruker nesten en uke. (Og skal ha 300 kroner ekstra i såkalt hurtiggebyr for å ta det med en gang, mot at jeg sender kvittering. Forbannet svindel!) Svindel sier du? Tror ikke du skjønner hvor dyrt det for selskaper å ikke få inn pengene sine. DA snakker vi svindel.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 De får pengene sine, og det koster dem veldig lite ekstra å gjøre dette. Tror ikke du skjønner hvor mye penger god kundeservice utgjør, jeg bytter leverandør så snart bindinga mi er utgått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå