Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til menn: Hva gjør dere for å "takle" det?

Til kvinner:

Hva tenker dere om menn som mister håret sitt?

Er de like attraktive, eller blir de mindre "pene"?

Blir dere like tiltrukket av menn som har lite hår på hodet/evt skallet?

Skriv gjerne hvor gamle dere er.:)

Begynner selv å bli tynn på toppen, vikene blir høyere og høyere.. Skummelt.. Merker et psykisk brekk nå for tida. Er 32 år gammel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går holdt jeg på å hive fjernkontrollen gjennom TV-skjermen på grunn av en helt vanvittig reklame for et eller annet få-håret-tilbake-produkt, som virkelig gravde stygt i menns usikkerhet over egen hårfylde og rett ut mobbet menn med lite hår (og som klarte å objektifisere kvinner i samme slengen). Du har ikke tilfeldigvis sett den...?

Jeg er 37 og jeg har pokkermeg ikke noe imot menn med lite hår. Jeg plages av hentesveis og langt hår rundt måne, men korte frisyrer rundt måne eller å ta alt senker ikke mannens attraktivitet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I går holdt jeg på å hive fjernkontrollen gjennom TV-skjermen på grunn av en helt vanvittig reklame for et eller annet få-håret-tilbake-produkt, som virkelig gravde stygt i menns usikkerhet over egen hårfylde og rett ut mobbet menn med lite hår (og som klarte å objektifisere kvinner i samme slengen). Du har ikke tilfeldigvis sett den...?

Jeg er 37 og jeg har pokkermeg ikke noe imot menn med lite hår. Jeg plages av hentesveis og langt hår rundt måne, men korte frisyrer rundt måne eller å ta alt senker ikke mannens attraktivitet.

Den reklamen har jeg ikke sett nei. Det finnes så mange reklamer som skal hjelpe menn til å få tilbake håret sitt. Det har vel vært slikt i mange år nå.. Men ser vel lite til at det hjelper...?

Jeg skjønner hvorfor menn bruker hentesveis, selv om jeg synes det ser litt stusselig ut. I menns yngre dager har de ganske mye hår, og det blir en del av deres identitet. Når man mister håret sitt får de en psykisk knekk (Mange av oss tenker jeg).

For å kompensere for dette "tapet" gjør de alt de kan for å skjule sitt hårtap, nemlig hentesveis...

Men flott at du synes at menn som mister håret sitt er like attraktive.. Takk og lov for at det finnes kvinner som deler ditt syn. :)

Skrevet

Plager meg overhode ikke, samboer har begynt å bli tynn i hyssingen men kunne ikke brydd meg mindre :strix:

Skrevet

Til kvinner:

Hva tenker dere om menn som mister håret sitt? Tenker han er skikkelig MANN! Har du sett http://www.google.no/images?q=jason%20statham&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1075&bih=582

Er de like attraktive, eller blir de mindre "pene"? De får en annen type karisma, sexy og litt mystisk... Det som menn må huske er at en skikkelig hodebunnsmassage er helt himmelsk, ta tak i hodet å gi han gåsehud... :gjeiper:

Blir dere like tiltrukket av menn som har lite hår på hodet/evt skallet? JA! Barber deg 1-2 ganger i uka!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til kvinner:

Hva tenker dere om menn som mister håret sitt? Tenker han er skikkelig MANN! Har du sett http://www.google.no/images?q=jason%20statham&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1075&bih=582

Er de like attraktive, eller blir de mindre "pene"? De får en annen type karisma, sexy og litt mystisk... Det som menn må huske er at en skikkelig hodebunnsmassage er helt himmelsk, ta tak i hodet å gi han gåsehud... :gjeiper:

Blir dere like tiltrukket av menn som har lite hår på hodet/evt skallet? JA! Barber deg 1-2 ganger i uka!

Hehe... Jason statham ja.. Han er vel barsk han. På film ser jo alle barske og tøffe ut. Men ikke alle oss menn ser ut som han vel.. :kjefte::)

Hva med han karen her da?

http://www.google.no/images?hl=no&expIds=17259,17315,23628,26761,26849,27520,27585,27847,27955,28060,28097&xhr=t&q=fredrik+ljungberg&cp=10&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1229&bih=528

AnonymBruker
Skrevet

Menn med sunn kropp mister håret med stil. Så for å ta igjen det tapte får man begynne å bevege kroppen litt mer om man er stillesittende hele dagen. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg bryr meg filla om en mann har mye eller lite hår på toppen - men om mannen har måne så syns jeg det er gruelig stygt om han ikke holder håret barbert/veldig kort.

Jeg er forøvrig veldig enig med Wonders; det kan absolutt være noe mystisk og litt sexy med menn som barberer hodet.

Jeg er rundt 25 år, hvis det hjelper :)

Skrevet

Har overhodet ingen problemer med menn som begynner å bli tynn i håret, så lenge de holder håret kort-kort, helst barbert. (Menn med barberte hoder er fiiine...)

Hentesveis og alle andre slags forsøk på å gjenskape ungdommens hårprakt er derimot aldri vakkert. (Hårimplantat i plugger = :spy: )

(Jeg er 36 år.)

Skrevet

Hehe... Jason statham ja.. Han er vel barsk han. På film ser jo alle barske og tøffe ut. Men ikke alle oss menn ser ut som han vel.. :kjefte::)

http://www.google.no/images?hl=no&expIds=17259,17315,23628,26761,26849,27520,27585,27847,27955,28060,28097&xhr=t&q=fredrik+ljungberg&cp=10&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1229&bih=528

Jason Statham er ikke det spor tiltrekkende, synes jeg, men mmmmmmm Fredrik Ljungberg. Han er snasen, med og uten hår.

Skrevet

Synes han på det bilde ser så nordisk ut, for jeg visste ikke hvem Fredrik Ljungber var før jeg så innlegget over meg...

Han er mere deilig-lissom, men ikke mandig, men undomslig...

Godt personlig hygiene er viktigere enn manke :rødme:

• Liker 1
Gjest *smak*
Skrevet (endret)

Til kvinner:

Fikk vonde vibber når du nevnte hodebunnsmassasje da frisørene jeg har vært hos de to siste gangene har vært ekstremt hardhendte auuu, nesten som jeg tror de gjorde det med vilje.. ::sjokkert:

Når det gjelder menn som mister håret sitt så synes jeg bare det er mandig og litt sexy. Me like :sjarmor:

Endret av *smak*
  • Liker 1
Skrevet

Menn som er skallet kan være ytterst tiltrekkende ja. Bare det ikke verken er hentesveis eller måne/hårkrans! Har flere kompiser som begynner å få måne i 25-35 alderen, og det er tydelig at det plager de noen ganger. Også de jeg kjenner som har høye viker. Men jeg sier de er like kjekke og pene uansett, og da blir de helt i skyene :ler: Haha.

Heller skallet enn tupè hvertfall!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de ser mer voksne ut, og så lenge de holder håret helt kort er det ikke noe negativt. Har en kamerat som fikk måne i begynnelsen av 20-årene, og det er kanskje litt mindre stas enn når man er 30+, men han ble også fin da han gikk fra saks til barbermaskin. For all del, tett og fint hår på voksne menn er også attraktivt, men forskjellen mellom hår/ikke/lite hår er ikke stor.

Gjest Borghild
Skrevet

Barber skallen! Mange sexy menn med lite hår som barberer skallen. Se på Michael Stipe f.eks. Mye mer sexy nå enn han var med hår selvom han var heit da også. Og Bruce Willis!

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt håret nå.. Nesten alt. 2 mm..:)

Men merker at på baksiden av hodet er det ujevnt. Det stikker liksom ut en ujevn klump... Ser ut som en T når man ser nærme på det.

Er dette vanlig? :tristbla:

Ble nesten litt bekymret nå...

Gjest Tsunade
Skrevet

Har tatt håret nå.. Nesten alt. 2 mm..:)

Men merker at på baksiden av hodet er det ujevnt. Det stikker liksom ut en ujevn klump... Ser ut som en T når man ser nærme på det.

Er dette vanlig? :tristbla:

Ble nesten litt bekymret nå...

Dette er helt vanlig, så slapp av - ingen grunn til bekymring! :)

Er forresten enig med mange her, skikkelig kortklipt eller skallet kan være kjempesexy! :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt vanlig, så slapp av - ingen grunn til bekymring! :)

Er forresten enig med mange her, skikkelig kortklipt eller skallet kan være kjempesexy! :wow:

Hmmmm.. Sikker på at det er vanlig? Har sett på bilder av folks bakhoder på nettet her.. Folk har som regel jevn bakhode..

Kan det være en annen grunn til at det stikker litt ut? Kreft eller noe annet fandenskap.... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...