Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #1 Skrevet 20. oktober 2003 Det er så mange ultimat-spørsmål her i dag, og jeg må si at jeg er spent på svarene deres på mitt spørsmål! Selv holder jeg nok en knapp på "lukk opp din hjertedør" - mest på grunn av den intense koringen! *eg bare spellær, eg*
Sandman Skrevet 20. oktober 2003 #2 Skrevet 20. oktober 2003 Min favoritt har alltid vært "Zanzibar". Det oppsiktsvekkende ved denne låten, er at Sputnik her står fram med sin homofile legning. Den ble opprinnelig lansert av en kvinnelig artist, der teksten naturlig nok var "Han lovet meg en ring, i Zanzibar, men Zanzibar, hvor er nå det" Sputnik tok seg ikke i sin versjon, bryet med å endre "Han" til Hun"....
chimp Skrevet 20. oktober 2003 #3 Skrevet 20. oktober 2003 Hmmmm..... Kanskje denne: Vi kaster våre sorger bakom vår rygg alle mimer kastebevegelse bak skuderen.. Vi ser dem ikke mer[ i]skjuler ansiktet i hendene... Vi ser dem ikke mer Jeg er lykkelig, jeg er lykkelig... Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag osv....telles på fingrene... Aa aaaa aaaaa talende sirkelbevegelser utføres m begge hender.....
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 20. oktober 2003 #4 Skrevet 20. oktober 2003 Visste dere at "Lukk Opp Min Hjertedør" er en total kopi/oversettelse fra en sang ifra Flintstones? En sang hvor Bam Bam og Pebbles deltok i en eller annen sammenheng. (alt det sære og unyttige man kan vite..)
chimp Skrevet 20. oktober 2003 #5 Skrevet 20. oktober 2003 Ok!!! Va'kke Sputnik dette....var visst Frelselsarméen - What do I know???
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #7 Skrevet 20. oktober 2003 Sandman; du imponerer med høyt kunnskapsnivå om helten fra Bostrak (i Drangedal)! Blir det bedre nå, så skal jeg jaggu sende deg et par signerte truser (Sputnik-truser, altså - ikke mine egne)!
Arwen Skrevet 20. oktober 2003 #8 Skrevet 20. oktober 2003 Nå skal vi skilles Johanne - uten tvil Skulle akkurat til å si det selv vanvittig bra!
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #10 Skrevet 20. oktober 2003 Sputnik-truser...? Ja, du mener vel ikke i fullt alvor at du ikke har minst én slik? *går inn til garderobeskapet og henter et par stykker*
Gjest Embla s Skrevet 20. oktober 2003 #11 Skrevet 20. oktober 2003 Ok!!! Va'kke Sputnik dette....var visst Frelselsarméen - What do I know??? Takk for dagens første virkelig store latter, Chimp!! Nydelig beskrivelse av innlevelsen i sangen (uansett hvem som framfører den) Kjempebra!!!! ps: Den er min favoritt og. Med Sputnik eller Frelsesarmeen eller med Chimp
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 20. oktober 2003 #12 Skrevet 20. oktober 2003 Ja, du mener vel ikke i fullt alvor at du ikke har minst én slik? *går inn til garderobeskapet og henter et par stykker* Jeg veit jo ikke engang hva det er :klø: Enlighten me!
chimp Skrevet 20. oktober 2003 #13 Skrevet 20. oktober 2003 ps: Den er min favoritt og. Med Sputnik eller Frelsesarmeen eller med Chimp Vi kjører'n rett som d er i lunsjpausa vi.....hvis d er litt laber stemning, så jeg er blitt ganske god!!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #14 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg veit jo ikke engang hva det er :klø: Enlighten me! Åjoda, WildThing, bare kom ut av skapet og innrøm at du også har kjøpt en sort truse med sølvglinsende Sputnik-trykk i frontpartiet for 50 kroner på en eller annen bensinstasjon...
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 20. oktober 2003 #15 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg var redd for at det var noe sånt... ...og desverre, jeg mangler en sånn i samlingen min! Hvor får jeg tak i? :D
Gjest Embla s Skrevet 20. oktober 2003 #16 Skrevet 20. oktober 2003 Vi kjører'n rett som d er i lunsjpausa vi.....hvis d er litt laber stemning, så jeg er blitt ganske god!!! *klapper i hendene* Så utrolig bra!! Kanskje jeg skal begynne å jobbe hos deg, Chimp! Hva jeg har gått glipp av!
chimp Skrevet 20. oktober 2003 #17 Skrevet 20. oktober 2003 *klapper i hendene* Så utrolig bra!! Kanskje jeg skal begynne å jobbe hos deg, Chimp! Hva jeg har gått glipp av! Ja, du aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaner ikke hvor festlig vi har det.....ALLE er så snille og omsorgsfulle mot hverandre atte.... Hver dag er en gave; vi spretter opp av sengen og GLEEEEEDER oss til å løpe på jobb...... Det er så givende og inspirerende å få lov til å være her at vi jobber nesten gratis.....
Gjest Embla s Skrevet 20. oktober 2003 #18 Skrevet 20. oktober 2003 Ehm, får jo en viss aning da *kommer løpende for å jobbe litt gratis på Chimps festlige jobb*
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #20 Skrevet 21. oktober 2003 Den ultimate Sputnik-plata er overkjørt av en lastebil. Den ultimate Sputnik-kassetten tar vi i søppelpressa på jobben...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå