Timian Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Er det bare meg, eller er det flere som har problemer med flaskene til Blenda? Etter en liten tids bruk renner det vaskemiddel nedover sidene på flaskene! Ikke spesielt hyggelig å ha stående i skapet... Jeg trodde det var et engangstilfelle, men nå har jeg opplevd det samme på tredje flasken! Noen andre? Jeg vurderer å kontakte produsent for å gi beskjed, men gidder ikke hvis det bare er meg det skjer for...
Neala Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har aldri opplevd det ihvertfall. Så rart!
Gjest Eurodice Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Er det bare meg, eller er det flere som har problemer med flaskene til Blenda? Etter en liten tids bruk renner det vaskemiddel nedover sidene på flaskene! Ikke spesielt hyggelig å ha stående i skapet... Jeg trodde det var et engangstilfelle, men nå har jeg opplevd det samme på tredje flasken! Noen andre? Jeg vurderer å kontakte produsent for å gi beskjed, men gidder ikke hvis det bare er meg det skjer for... Jeg har ikke sett disse flaskene, men har andre vaskemidler hvor man heller opp i korken. Jeg antar at det er på samme måte med Blenda. Skyller du korken etter å ha målt opp, eller skrur du den bare rett på igjen. Da renner det gjerne noe nedover flasken.
Timian Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2011 Det er sånn kork som man måler opp med, ja! Og jeg skyller ikke etter bruk... Men det gjorde jeg aldri da jeg brukte omo heller, og det skjedde aldri med de flaskene! Det er jo et sånt lite hull hvor overskuddet skal renne tilbake! Kanskje det bare fungerer veldig dårlig? Blenda er kanskje mer tyktflytende enn omo... Hmm... Vurderer å klage litt.. Kanskje det hjelper!
Neala Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Skader ikke å klage Grunnen til at jeg ikke opplever dette, er kanskje at jeg ikke bruker korken til å måle, men tar bare en liten slump
Frøken Mitzi Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Brukar ikkje Blenda no lenger, men hadde same problemet som deg, både med Blenda og Omo. Og det kom frå korken. Når eg slutta å bruke korken, stoppa problemet også...
Wonders Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 samme her, det renner! Og det blir merker der de har stått... Jeg bruker aldri korken, det er veldig udrøyt, men allikevel renner det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå