AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Overskriften sier vel sitt.. Lurer på om noen har handlet der, og hva deres erfaringer evt er. Synes siden ser litt useriøs ut, men ser den har blitt nevnt rundt omkring.
Smørblomst82 Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har handlet der. Det gikk veldig fint og det var veldig rask levering. Testene har til nå virket som de skal. Første gang jeg bestilte så kjøpte jeg også folat. Da skulle jeg få med 2 gratis graviditetstester. Disse fikk jeg ikke med dessverre, men oppdaget ikke det med det første. Men neste gang jeg skulle bestille noe så sendte jeg mld. på en "chatt" de har der og fikk svar i løpet av noen få sekunder/minutter, da beklaget hun seg virkelig og så la hun ved 2 gratis tester med min nye bestilling. Så det ordnet seg veldig lett.
Strix Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Jepp, flere ganger, helt smertefritt! Enkelt, rask levering, diskrete pakker, greie priser og produkter.
Arkana Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Har bestilt derfra flere ganger. Veldig kjapp levering, og testene er bra (mer følsomme enn CB etter min erfaring).
arven1 Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har bestilt tester herfra og er veldig fornøyd. Mye billigere enn ved apotek og kvaliteten er god. For de som prøver å bli gravide over lengere tid går det jo endel tester og da er det jo greit at de er rimlig i pris. Kan absolutt anbefale billige-tester.no
thrives Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har også handlet der. Veldig enkle og nøyaktige eggløsnings tester. Ble gravid ved første eggløsning! Schmokk
Gjest -Mina- Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Har også bestilt der mange ganger. Veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Har bestilt de billigste graviditetstestene derifra noen ganger, veldig fornøyd. Gode priser, rask levering
Sola^ Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Har bestilt der i frå ein gang og det var heilt okay. Nå har eg derimot bestilt eggløysning og graviditetester på ebay sidan prisane er mykje lavere og det er same type merke (Wondfo). Får dobbelt så mykje til 1/3 av prisen.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #12 Skrevet 11. januar 2011 www.lavpris-tester.com er enda billigere sist jeg bestilte hadde jeg varene i postkassa etter to dager!
babyklar Skrevet 19. januar 2011 #13 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har bestilt på billigetester :D men til slutt når det gikk noen mnd etter eg kjøpte testene så ville ikke di gi noen streker! utrolig skuffet over det! testene skal nå virkelig fungere helt fint 2mnd senere etter eg kjøpte de.. Men fikk heldigvis nye i posten etter jeg klaget. Men jeg fortsetter og kjøpe der , er så dyrt og gå og kjøpe på apotek ...
Gjest Ruccola Skrevet 19. januar 2011 #14 Skrevet 19. januar 2011 Ja, maaange ganger, både eggløsnings- og graviditetstestene Kjempefornøyd og har ikke hatt en eneste test med feil på heller Jeg har fått svaaaak positiv strek allerede 12 dager etter Eggløsning med dem Får de som regel i posten to dager etter jeg bestillte, og de kommer i en nøytral pakke Kjøpte stavene ene gangen, men jeg var mye mer fornøyd med stripsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå