Gå til innhold

HTC Desire, Touch Pro 2, ++ Har du en av disse tlf?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens

jeg har lest utallige tester på f.eks amobil.no, på nettet generelt engelske sider og tester på HTC telefoner.

Jeg ønsker meg HTC, liker designet og vet ikke helt hva jeg har falt for?

Er det noen som har disse telefonene og som kan fortelle meg positivt/negativt? jeg er en vanlig bruker som kommer til å bruke telefonen mye i jobbsammneheng samt privat og ønsker en rask telefon, derfor tror jeg det må bli Android OS men da går også prisen opp på f.eks HTC HD?

Jammen vanskelig å skulle ta en avgjørelse.

Videoannonse
Annonse
Gjest smexi hellcat
Skrevet

Vær smart, ikke kjøp deg HTC. Alle HTC mobilene er de VERSTE jeg har vært borti!

Det syntes både jeg og mine venner, bare et godt tips.

- xx C.

:yvonne:

• 1 måned senere...
Skrevet

Har HTC Desire. VELDIG FORNØYD! Leste da en del om tlf før jeg bestilte den på nett,og har ikke blitt skuffa noen ting. Så annbefaler på det sterkeste:)

Skrevet (endret)

Har HTC desire white, og elsker den!

Endret av Pinkyh
Skrevet

Har Desire og er veldig fornøyd. Har de som sier at det er en drittelefon i det hele tatt prøvd den?

Skrevet

Jeg har hatt min HTC Desire siden mai, og det er den aller beste telefonen jeg noengang har hatt, den er super på alle måter.

Skrevet

Har også HTC Desire og er totalt enig i at det er den beste telefonen jeg noen gang har hatt. Det er så mange programmer man kan legge inn, men grunnlaget er ok også. Den er veldig lett å "komme inn i". Har enda ikke lest bruksanvisningen og jeg har hatt telefonen i noen måneder. Det eneste jeg hadde et lite problem med, var hvor jeg skulle slå av skjermen ("taste"lås), men et lite trykk på av/på-knappen fikser det.

Skrevet

HTC Desire HD er tingen for meg hvertfall. Fantastisk brukeropplevelse og skjermstørrelse, og selv iPhone 4 klarte ikke å måle seg med denne i mine øyne. Det var rett og slett "knapt med plass" å prøve iPhone4 etter å ha brukt HTC Desire en stund.

Det eneste er at batterikapasiteten kunne vært litt bedre.

Skrevet

Dere som har HTC Desire uten HD, er dere fornøyd med batterikapasiteten? Hvor lenge varer batteriet i perioder hvor man bruker telefonen mest til å ringe og sms-se med, ikke surfe? Jeg leter vettet av meg etter ny telefon om dagen...

Skrevet

Smarttelefoner har drittbateri i forhold til de gamle telefonene, hvor man hadde tallknapper og en vanlig skjerm.

I forhold til at det er en smarttelefon så har HTC Desire helt greit batteri. Det er ikke bra eller dårlig, bare helt greit.

Er ganske fornøyd med Desire, men det er en del ting som plager meg med den. Feks har den alt for lite internt minne, som gjør at man må holde seg unna en del apps, siden ikke alle kan flyttes til minnekortet. Jeg har et minnekort på 16 gig, men kan likevell ikke oppdatere flash fordi den tar 10 mb, å ikke kan flyttes til minnekortet, å det må være minst 25 (av i utgangspunktet 30 ledige mb)ledig for å kunne laste ned oppdateringer til programvaren.

Desire er en grei telefon, men bruk heller penger på en av de nyere modellene som Desire HD eller samsung galaxy.

Skrevet

Jeg og samboeren har Desire. Elsker den, og det beste av alt - kan gjøre som jeg vil! <3

Trenger å lades hver dag med aktivt bruk.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet (endret)

Jeg lader min hver dag, men så bruker jeg MYE 3g, babler mye i telefonen, spiller musikk etc. Synes den er bittelitt treg enkelte ganger, dette skal visstnok være bedre i HD versjonen. Ellers er den super :hjerte:

Endret av Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg pleier å lade den annenhver dag, men noen ganger holder den litt lengre. Kommer ann på hvor mye man bruker den... Noe jeg syns gjør den bedre enn feks iPhone er at man kan bytte batteriet, så om man skal langt unna stikkontakter, kan man ha med seg ekstra batteri.

Skrevet

HTC desire(typen har den men jeg leker med den)

Kjempe fornøyd. Syntes ikke batteriet er så ræva hvis man bare slår av tråløse nettverket

Skrevet

Takk for svar :) Jeg kommer nok ikke til å kjøpe HD eller Galaxy, 4-5000 kr gidder jeg ikke betale for en telefon, og jeg synes 3-3500 er i overkant også, for en duppedings som lett blir stjålet eller mistet i bakken... Men merker det er en vanskelig avveining mellom en "vanlig" telefon med kjedelig OS, og smart-telefon.

Skrevet

Jeg har HTC Desire HD og kunne ikke vært mer fornøyd :) Jeg elsker den.

Det eneste minuset jeg kan komme på er at den bruker litt mye strøm hvis man bruker den aktivt.

Skrevet

Vær smart, ikke kjøp deg HTC. Alle HTC mobilene er de VERSTE jeg har vært borti!

Det syntes både jeg og mine venner, bare et godt tips.

- xx C.

:yvonne:

Skulle ønske jeg kunne gi deg en minus for det innlegget der.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...