Gjest Nybegynner Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Driver å snuser litt på å kjøpe meg en buttplug, til bruks både alene og når jeg har sex med kjæresten. Vet jeg liker å få en finger opp bak, men det er jo ikke alle stillinger hvor det passer så godt for ham å gjøre det. Men hvordan er det vanlig å bruke dette egentlig? Bare dytter man den inn, lar den sitte der og har sex som vanlig? Og hva slags type burde jeg kjøpe? Jeg vil definitivt ha en liten en til å begynne med. Merker man stor forskjell på har og myk? Glidemiddel er vel et must? Også er jeg dritredd for at den skal forsvinne oppi der - men sjansen for det er vel egentlig ikke så stor, eller hva? Noen som har noen tips og råd? Både til hva man kan gjøre med dingsebomsen og gjerne også tips til hvilken jeg bør kjøpe.
spinnwild Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Driver å snuser litt på å kjøpe meg en buttplug, til bruks både alene og når jeg har sex med kjæresten. Vet jeg liker å få en finger opp bak, men det er jo ikke alle stillinger hvor det passer så godt for ham å gjøre det. Men hvordan er det vanlig å bruke dette egentlig? Bare dytter man den inn, lar den sitte der og har sex som vanlig? Og hva slags type burde jeg kjøpe? Jeg vil definitivt ha en liten en til å begynne med. Merker man stor forskjell på har og myk? Glidemiddel er vel et must? Også er jeg dritredd for at den skal forsvinne oppi der - men sjansen for det er vel egentlig ikke så stor, eller hva? Noen som har noen tips og råd? Både til hva man kan gjøre med dingsebomsen og gjerne også tips til hvilken jeg bør kjøpe. Har du sex som vanlig når han har fingeren der? Du bruker en buttplug som du selv ønsker, bruk den på samme måte som fingeren du. Kjøper du en med vibrasjon så blir det enda bedre, kanskje nærmere følelsen av en finger som rører litt bak der Du må nok bare prøve deg fram til det du liker. Godt råd å rådspørre de i butikken, for de vet som oftest en del om det de selger. Buttpluger finnes i alle former, farger og størrelser... Og, Nei. Den vil ikke forsvinne oppigjennom, da buttplugene er så brede nederst at de ikke skal kunne "poppe" inn. Når jeg begynte med buttpluger så måtte jeg teste ut mange før jeg fant akkurat den jeg ville ha, brukte jo litt penger på det, men det er det absolutt verdt. Selv startet jeg med denne plugen Det finnes også ulike sett med to eller flere ulike, f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå