Lammarau Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 (endret) Heisann:) Jeg lurte på om noen av dere vet noe mer angående hvit Iphone4, når den kommer til Norge eller om den har kommet? Og ikke minst om den er dyrere enn de svarte ? Endret 7. januar 2011 av Lammarau
kariap Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Hei :-) Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror faktisk den er lagt på is. Den blir ihvertfall forsinket, og det kan faktisk hende at den først kommer i hvit når iphone 5 kommer til sommeren. :-)
Christiane_W Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Ryktebørsen sier at den skal komme i løpet av våren 2011, men (som vanlig) er vel ingenting bekreftet eller avkreftet av Apple. Altså er det bare å smøre seg med tålmodighet. Det er visst kvalitetsproblemer med de hvite glassplatene som er problemet.
Lammarau Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2011 ahaa.. Når iphone5 kommer blir den jo dyrere igjen, lurer fælt på om jeg bare skal kjøpe Iphone4 i svart. Har dere noen erfaringer med denne jeg har selv Iphone 3gs?
Supermarie Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Gikk forbi storgata i Oslo og det var et sted som kunne konvertere sorte iPhone 4 til hvite, på dagen! i følge reklamen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå