AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 er det bare meg, eller har klærne i H&M katalogene de siste årene tapt seg? Synes de var mer spennende før, vårklærne nå er gammeldagse,er nitriste, bare kjedelige beige og pasteltoner
lilletuss87 Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 jeg er sååå enig!!! siste katalogen som kom ut nå var jo kjempe kjedelig.... så du er ikke aleine om å syns det
frøken_øst Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 jeg er og enig;-) Før gledet jeg meg alltid til nye kataloger, men i det siste har jeg blitt veldig skuffet. Om det er jeg som har endret smak eller hva det er er vel uvisst, men gjesp ja, siste katalogen nå var og en skuffelse
Gjest Borghild Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Helt enig! Ble kjempeglad da katalogen kom, men fy så kjedelig den var! Gjesp! De blir nok ikke rike på meg i år, nei.
ondebanan Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Digger den maritime stilen de har en del av, så jeg har bestilt masse klær derfra. Men den er ikke akkurat så innovativ da, det skal jeg være enig i.
One Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Har egentlig aldri likt H&M katalogene. Alltid noen få plagg jeg liker, ellers bare kjedelig. 1
Independent_ Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Enig i at i år var den full av gammel dritt.
noblesse Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Vårkatalogen var et eneste stort gjesp... Dårlige materialer og plagg de har solgt i alle år.
Tonka Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Den var ikke akkurat nyskapende, nei. Kunne ha kjøpt noen få plagg derfra, men 90% var kjedelig og egentlig mest tantete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå