Gå til innhold

Hvem vil sminke meg som dame? (Jeg er mann)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg er en mann på 33 år som elsker å bli dullet med. Jeg har alltid vært litt feminin når det gjelder interesser men jeg har aldri prøvd å se ut som dame. Jeg kan godt tenke meg å bli sminket til dame en gang men trenger litt hjelp. Er det noen der ute som har lyst å sminke meg for gøy? Hilsen!!

Endret av Forvirra77
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

skriv i overskriften at du er mann så kansje flere svarer? :tristbla:

Alle på steen og strøm, eller større parfymerier hadde sikkert elsket å sminke deg :goodbye: Bodey shop oxo, det er jo gratis.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Da gjorde jeg det Wonders :-) Takk for svar. Vil liksom ikke sitte helt i offentligheten når det blir gjort. Helt sikker at de hadde elsket å sminke meg men jeg er da ikke så tøff ;-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det kan være vanskelig å få tak i noen her som sier seg villig til å gjøre det utenfor offentligheten, for innlegget ditt er litt tvetydig. Vil du bli sminket for å utforske kjønnsgrensene dine, eller for å bli dullet litt med, som du sier at du liker? Tror ikke noen fremmede har så lyst om det er dulleaspektet, men om det er for å leke med kjønnsidentitet er det nok lettere.

Kanskje du kan høre med en Body Shop som ikke er i et kjøpesenter - det kan godt være de kan fikse noe etter åpningstid.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei Karmosin, Det er nok mest for å utforske kjønnsgrensene. Det ligger absolutt ikke noe seksuelt eller noe sånn bak. Med å dulle mener jeg at jeg kan nyte å ta for eksempel hudpleie :-)

Endret av Forvirra77
Skrevet

Åkei :)

Du burde nok si hvor i landet du er.

Jeg er forøvrig så dårlig til å sminke at jeg ikke kan tilby meg, jeg sliter nok med å ta på meg sminke selv... Den ene gangen jeg har hjulpet en mann strakk vi oss bare så langt som maskara. Lykke til i jakten på sminkehjelp!

Gjest navnelapp
Skrevet

Alle hudpleiesalongar vil nok kunne tilby deg dette.

Skrevet

Er i Akershus jeg.

Skrevet

Hei ts, jeg tenkte på det skjønner du, men vakke sikker på hvor komfertabel du kjente deg. Jeg synes oxo det er ekkelt å sitte der...

• Liker 1
Skrevet

Også er de jo pga sin jobb mest opptatt av å selge mest mulig... Du har ikke lust å sminke meg da Wonders?

Skrevet

Haha da brukte du for mørk foundation ;-)) men lebestiften i rødt er jo inn

• Liker 1
Skrevet

Mh så få reaksjoner... Litt deppa at ingen synes det hadde vært morsom. Kom igjen da damer: jeg er nok verre emne ete å sminke så terskelen er lav 

AnonymBruker
Skrevet

Mh så få reaksjoner... Litt deppa at ingen synes det hadde vært morsom. Kom igjen da damer: jeg er nok verre emne ete å sminke så terskelen er lav 

Arranger et Oriflameparty for vennene dine. Da blir du sminket.

Skrevet

Haha for mine venner som ikke vet om det. Få ta privat oriflameparty da ;-))

AnonymBruker
Skrevet

Mange som utdanner seg som make-up artist som trenger en mannlig model en gang eller to gjennom studiet. Du kan jo kanskje henvende deg til noen av makeupskolene i norge og tilby deg, tror de har vanskelig med å sanke inn nok gutter og menn til de prøvene så kansjke du får en positiv tilbake mel :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye hår har du i fjeset? Har du kraftige buskete øyenbryn? Er det slik at du vil ligne mest mulig på en dame? Eller er det slik tullesminking med parykk, ballerinaskjørt og trønderbart du ønsker deg? :sexy::tronderbart:

Skrevet

Jeg har ikke noe ansiktshår, barberer meg hver dag. Og velstelte bryn, ikke buskete. Jeg vil ligne mest mulig på en dame når jeg er ferdig sminket :-) trønderbart holder jeg meg langt unna hehe

Skrevet

Hei, jeg har blitt sminket til dame mange ganger. Oftest i butikk, ikke så bra men gratis. Best er i salong med proffe emn det kan vli dyrt. Har en avtale med en jente som bar tar 200 når jeg holder sminken selv. Kunne sikkert vert ok å bli sminket billig av dem som går i lære, men vet ikke hvor dem gjør det.

Ellers så koser jeg meg som kjolejente

Skrevet

Du vil ikke dele hennes kontakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...