AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Hei,er 20 år og røyka hasj første gang når jeg var 13,gikk lenge mellom gangene da.Begynte og røyke ofte da jeg var 16 ,og når jeg var 17 hver dag.Røyker hverdag for det meste,går 12 gram i uka! Har også hatt mange harde perioder med rus,f.eks tabletter i forskjellige stoffer,amfetamin,Ghb har jeg prøvd. Skal på behandling,men jeg er så redd for å ikke få hjelp sjikkelig,har bipolar og litt angst og! For det første syns dere jeg en narkoman/rusmissbruker? For det andre ,tror dere jeg kan legge om live mitt?
Gjest hogwash Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Selv om ikke cannabis akkurat er blandt de sterkeste stoffene, vil jeg definitivt rangere det som misbruk når det er på daglig basis! Du kan nok legge om livet ditt hvis du går inn for det og har troen, men det er nok vanene og minnene som vil bli vanskeligst. F.eks er problemer m/søvn og å rastløshet svært vanlig når du trapper ned fra å røyke så ofte. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Du skal få hjelp og det er veldig bra. Hvis de som skal hjelpe deg ikke vet om din angst og bipolar må du fortelle dem om det. Viktig for dem å kjenne din historie. Ser ut for at du er narkoman, ja. Når det er sagt er det aldri for sent å komme seg ut av det. Tro meg, broren min var skikkelig ute å kjøre og han gikk på harde stoffer mange flere år enn deg. Han fikk god hjelp etter verdt og klarte omsider å få livet sitt tilbake. Dette klarer du, min venn. Og ta imot all den hjelp du kan få. Masse lykke til, kjære deg.
The Kitten Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Ja til begge spørsmålene. Du er en rusmisbruker som kan legge om livet sitt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå