Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 slippe en liten fis under akten ? why not ? me not bother =p
Timseh Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Noe du lurte på? Det er ikke noe som tenner meg i hvert fall. Skjer det med et uhell er det en annen sak, men promper ikke i vei under akten med vilje.
Yme Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Det er en grei avslutter om man ikke gidder mer, har jeg erfart. 1
Gjest Silvermist Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Det er en grei avslutter om man ikke gidder mer, har jeg erfart. Haha
Gjest smexi hellcat Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 slippe en liten fis under akten ? why not ? me not bother =p Nei fytti, noe så grusomt ekkelt! Har ikke opplevd det, men bare tanken er turn off.. Iiisj. Nei takk. - xx C.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Fysj, fysj. Da blir det nok fort slutt på elskoven skal du se...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Det verste som finnes er om man kjenner at man egentlig må fise, og må presse sammen så godt man kan for og ikke gjøre det, mens en fyr slikker deg. Hadde dødd av skam om det faktisk skjedde en gang :gjeiper:
Gjest Flau Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 hahaha.. HUFF A MEG! Når jeg var 16 år.. akkurat blitt seksuelt aktiv og var på fest med venninnen min i dobbeltseng med venninnen min og hennes type på ene siden og kompisen hans og meg på den andre siden.. selvfølgelig i fylla, så slapp jeg den høylytte (Helt uten å mene det) Og han jeg drev med sa, fy FAEN, grisfitte og gikk (...) Han er veldig øm på dette den dag i dag, og syns at kvinner ikke skal rape en gang.. DET var flaut as!
Gjest HunterLady Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg også har gjort det, men kun under analsex. Endret 7. januar 2011 av HunterLady
Yme Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 Jeg også har gjort det, men kun under analsex. Da får man tåle det, siden det egentlig er litt framprovosert
Gjest HunterLady Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Da får man tåle det, siden det egentlig er litt framprovosert Ja, det er jo banging i fiseringen. Shit happens. Høhøh :gjeiper:
Gjest smexi hellcat Skrevet 7. januar 2011 #13 Skrevet 7. januar 2011 hahaha.. HUFF A MEG! Når jeg var 16 år.. akkurat blitt seksuelt aktiv og var på fest med venninnen min i dobbeltseng med venninnen min og hennes type på ene siden og kompisen hans og meg på den andre siden.. selvfølgelig i fylla, så slapp jeg den høylytte (Helt uten å mene det) Og han jeg drev med sa, fy FAEN, grisfitte og gikk (...) Han er veldig øm på dette den dag i dag, og syns at kvinner ikke skal rape en gang.. DET var flaut as! ¨ Haha! Glad jeg ikke var deg akk da!
copro Skrevet 8. januar 2011 #14 Skrevet 8. januar 2011 Det verste som finnes er om man kjenner at man egentlig må fise, og må presse sammen så godt man kan for og ikke gjøre det, mens en fyr slikker deg. Hadde dødd av skam om det faktisk skjedde en gang :gjeiper: Jeg synes det er helt greit å få en fis i ansiktet når jeg slikker en kvinne. Å fise er jo helt naturlig, og dersom hun stønner og nyter å fise så er det bare ekstra sexy. Det tenner meg, så det er ingen grunn til å bli flau om dere skulle fise på meg jenter, bare nyt den deilige følelsen når trykket faller;-)
Gjest Sommertid Skrevet 8. januar 2011 #15 Skrevet 8. januar 2011 Synes ikke noe særlig om fising under akten, men det kan skje den beste og er absolutt ikke krise om uhellet er ute =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå