Gå til innhold

Hvilken parfyme kan det være?

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Har egentlig et umulig spørsmål, men har ved flere anledninger kjent lukten av en god parfyme!

Ofte jenter i 17-20 års alderen som har brukt den.

Tror det lukter litt vanilje. Er liksom ikke så sterk, men den bare er der, hehe :)

Vet det er vanskelig å svare på, men siden jeg har luktet den flere ganger, så er det kanskje en gjenganger blant unge? Og sannsynligvis et vanlig merke, ikke noe sjeldent fra utlandet liksom.

Håper noen har noen forslag! Synes den var så god :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du luktet den i mange år? Eller er dette en helt ny lukt? :gjeiper:

Skrevet

Kan det være The Body Shops vaniljeparfyme? Jeg er i hvertfall 20 og bruker den. ;P

post-41156-0-53849900-1294362640_thumb.j

Skrevet

Kan det være The Body Shops vaniljeparfyme? Jeg er i hvertfall 20 og bruker den. ;P

Var den jeg og tenkte med en gang. Har en venninne på 25 som bruker den. De fra TBS(The Body Shop) sa at den var den mest populære parfymen de selge i hvert fall (på den TBS jeg var på).

Skrevet

Var den jeg og tenkte med en gang. Har en venninne på 25 som bruker den. De fra TBS(The Body Shop) sa at den var den mest populære parfymen de selge i hvert fall (på den TBS jeg var på).

Gjest BabyBlue
Skrevet

Flowerbomb av Rolf And Victor? Den er veldig søt og vanlije-ish.

Skrevet

mange unge bruker parfymer du får på feks vita eller cubus, som chritina aguilera og britney, disse lukter ofte søtt og vanilje-ish! du får nok ta deg en tur å lukte litt! Eller hva med å sjekke fragrance finder'en på sephora? Her kan du søke etter ulike typer parfymer (blomsteraktig, sitrus, krydrede etc) http://www.sephora.com/browse/me/index.jhtml?categoryId= :)

Gjest navnelapp
Skrevet

D&G The One har vanilje i seg, Donna Karan Pure er også ei vaniljeduft. Britney Spears Fancy kan det også vere.

AnonymBruker
Skrevet

Britney spears sin er en gjenganger hos de yngre ja.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Takk for svar og forslag :)

Har lagt merke til den de siste 3-4 årene tror jeg, så det er ikke en ny parfyme. Men skal sjekke ut de dere har nevnt! :)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Har forresten fått ei venninne til å spørre ei som hun kjenner igjen (hun hadde den), og hun sier det er Lancome Hypnose "et eller annet" :) Så da er jeg på rett spor! Får sjekke i butikk om det er den.

Hva synes dere eventuelt om den?

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har prøvd den, men kan ikkje gå med den. På meg blir den veldig syntetisk. Den har pasjonsblomst, jasmin og "solnotar i topp og hjerte, og ein base av vetiver og vanilje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...