AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg var forberedt på at det ville bli nesten like stor regning i januar i år, som det var i fjor. Derfor har jeg spart inn der jeg har kunnet de siste par månedene. Jeg har likevel bare 900 kroner spart opp til strømregningen, og gruer meg veldig! Overhørte to på bussen i kveld som snakket om at de som får bostøtte skal få utbetalt 2500 ekstra i januar pga strømregningen. Stemmer det? :klø: Jeg får ca 2000 til vanlig.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Jeg var forberedt på at det ville bli nesten like stor regning i januar i år, som det var i fjor. Derfor har jeg spart inn der jeg har kunnet de siste par månedene. Jeg har likevel bare 900 kroner spart opp til strømregningen, og gruer meg veldig! Overhørte to på bussen i kveld som snakket om at de som får bostøtte skal få utbetalt 2500 ekstra i januar pga strømregningen. Stemmer det? :klø: Jeg får ca 2000 til vanlig. Du kommer til å få litt øket støtte enn vanlig pga økt strøm. Men hvor mye avhenger av hvor du bor, så hvor ikke spørre kilden selv: www.nav.no
PepsiMax Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 det ble sagt det på nyhetene i dag ja! alle med bostøtte vil få mere utbetalt enn vanlig nå pga den høye strøm prisen!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Obs, utbetalingen er ikke før i mars...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå