AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Hei. Var veldig usikker på hvor jeg skulle legge denne, så dersom noen mener den er feilplassert, så får noen bare flytte den? Jeg går siste året på videregående (vg3), påbygg. Som sikkert de fleste forstår er dette et nokså hardt og avgjørende år. Dessverre har jeg den siste tiden opplevd stor motgang da kjæresten min gjorde det slutt med meg. Jeg klarer ikke få i meg mat og klarer ikke sove da jeg ligger å tenker hele natta gjennom. I tillegg er det mye på skolen. Jeg har alltid vært skoleflink, levert alt av oppgaver og har toppkarakterer i alle fag. Nå derimot går alt i mot meg. Jeg orker ikke lese tekster, setter jeg meg med oppgaver klarer jeg ikke formulere svarene osv. Jeg mister trolig all motivasjon og energi pga søvn- og matmangelen, men jeg klarer ikke samme hva. For å ta et eksempel, prøvde jeg å spise et halvt eple denne morgenen, men endte med å nærmest kaste det opp igjen. Ble forferdelig kvalm, og brakk meg over toalettet. Kjærlighetssorg er virkelig hardt! Men, over til spørsmålet mitt - finnes det noen mulighet for å få utskrevet en sykemelding av lege. Hvor "galt" må det være for at man skal få utskrevet det? Jeg er redd jeg kommer til å få en del fravær, da jeg er ekstremt sliten - og jeg tror det hadde vært godt å fått litt tid hjemme for å forsøke å komme på bena igjen.
Snuskepuz1 Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Hei. Var veldig usikker på hvor jeg skulle legge denne, så dersom noen mener den er feilplassert, så får noen bare flytte den? Jeg går siste året på videregående (vg3), påbygg. Som sikkert de fleste forstår er dette et nokså hardt og avgjørende år. Dessverre har jeg den siste tiden opplevd stor motgang da kjæresten min gjorde det slutt med meg. Jeg klarer ikke få i meg mat og klarer ikke sove da jeg ligger å tenker hele natta gjennom. I tillegg er det mye på skolen. Jeg har alltid vært skoleflink, levert alt av oppgaver og har toppkarakterer i alle fag. Nå derimot går alt i mot meg. Jeg orker ikke lese tekster, setter jeg meg med oppgaver klarer jeg ikke formulere svarene osv. Jeg mister trolig all motivasjon og energi pga søvn- og matmangelen, men jeg klarer ikke samme hva. For å ta et eksempel, prøvde jeg å spise et halvt eple denne morgenen, men endte med å nærmest kaste det opp igjen. Ble forferdelig kvalm, og brakk meg over toalettet. Kjærlighetssorg er virkelig hardt! Men, over til spørsmålet mitt - finnes det noen mulighet for å få utskrevet en sykemelding av lege. Hvor "galt" må det være for at man skal få utskrevet det? Jeg er redd jeg kommer til å få en del fravær, da jeg er ekstremt sliten - og jeg tror det hadde vært godt å fått litt tid hjemme for å forsøke å komme på bena igjen. Det kommer litt ann på legen din. Dra til legen, og fortell hvordan ting er. Hvor lei deg du er. Så skal nok det gå bra. Når det ble slutt mellom meg og kjæresten min gjennom 5 år, så fikk jeg sovetabletter og sykmelding fra både skole og jobb en uke for å komme meg på beina igjen. Jeg sa at jeg ikke fungerte i hverdagen, og det stemte jo også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå