Gjest Uglefot Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Nok er nok! Nå har jeg prøvd å stirre deg i senk i to dager,ja,helt siden du dukka opp. Men nei da,du bare gror fast tror jeg. Jeg er lei av å se deg først når jeg prøver å se meg selv i speilet. Du virka litt hissig i går,litt rød og irritert. Så jeg tenkte jeg skulle klemme deg litt.Er jo ikke meningen at vi skal bli uvenner heller når du først er her (selv om jeg er litt lei) Da svarte du med å bli bare enda mer irritert og gro enda mer fast. DA ble jeg lei da..Og jeg ble så skuffa når jeg så deg imårest. Vet du ler av meg og at du liker å skjemme meg ut. Tosk Fredrik! Jeg prøvde å klemme deg ihjel da jeg kom hjem men nei..da gjemte du deg. Imorgen ser jeg helst at du har dratt din kos Fredrik,dette er siste advarsel. Kos deg med tannkremen Fredrik! Teite-verdens-største-kvise. 1
Gjest Uglefot Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Basiron er en fantastisk oppfinnelse Basiron er i mine øyne oppskrytt,iallefall på slike jævler som Fredrik..Men takk for omtanken Nå har jeg hyttet med håndneven min mot han så om han ikke forsvinner til imorgen så skal jeg kreve husleie.
Gjest Uglefot Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Haha,stygge Fredrik! Ja han er ikke noe særlig pen nei..Men,han kom i det minste når typen er bortreist da.
Envy Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Basiron er i mine øyne oppskrytt,iallefall på slike jævler som Fredrik..Men takk for omtanken Nå har jeg hyttet med håndneven min mot han så om han ikke forsvinner til imorgen så skal jeg kreve husleie. Ah, produkter fungerer forskjellig fra menneske til menneske. Du får skrive et trusselbrev til denne Fredriken Æsj, sånne stabeiser som Fredrik er så fryktelige å ha med å gjøre!
Gjest Uglefot Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Vel,takk for besøket Fredrik! Vennligst ikke kom igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå