AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Noen som har prøvd det? Var det noe bra og verdt pengene? Info på intuition.no for de som ikke vet hva jeg mener. Takk for tilbakemelding.
Gjest kml Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Jeg kjøpte den tilfeldig i Spania, og bruker den fortsatt Syntes den er veldig fin Får ikke tør hud og slipper og smøre bena først med skum og slik Best å barbere i dusjen eneste problemet er at jeg syntes den kunne vart litt lengre. 1 varer ca en måned - 2/3 barberinger i uka Lykke til
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 jeg likte den ikke. synes den var alt for stor, spesielt til intimbarbering.
Gjest Iah Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Jeg syntes den var glimrende til leggene, men ellers var den ubrukelig på grunn av størrelsen. 1
Cata Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Jeg synes den er veldig grei, men det er kanskje fordi jeg er lat ? Nå når jeg slipper å styre med barberskum som skylles vekk før jeg har fått barbert noe som helst så gidder jeg faktisk rake stubbene flere ganger i uka. Høvelen henger jo bare der på dusjveggen og venter på å bli brukt.
Iseliin Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Har hatt den i flere år nå og synes den er super! :D bruker den på legger og under armene også intimbarbering.. men når du barberer nedentil er den veldig stor så man må være forsiktig! elsker at den skummer så lett og har den alltid i dusjen! :D
spinnwild Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Joda den var helt grei, men varigheten var litt så som så, spesielt ettersom såpet av og til løsnet mens det fortsatt var mye igjen. Det var vel det som frustrerte meg. Ellers veldig snedig til leggene, men blir for stor for intimbarbering, selvom jeg ikke ble mere sår om jeg brukte den der, det ble bare veldig "fiklete", unøye å vanskelig å "sikte inn" selve høvelen...
nybegynneren Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 I begynnelsen syns jeg den var ganske håpløs,men når man blir litt vant til den er den ganske god og bruke. den er ganske stor så barbere er jo gjort på nullkommanix. Eneste er at man burde ha en mindre høvel til krikene og krokene hvis man intimbarberer.
Karmosin Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Jeg synes den er veldig grei på legger og under armer. Det går veldig glatt, unnskyld ordspillet. Jeg var litt bekymret for om jeg kom til å reagere allergisk på såpen, men det går fint.
viren Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Jeg er veldig fornøyd med den , bruker den til legger og under armene. Veldig praktisk på ferie også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå