AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 En jente på 9 ble i dag brutalt spist av en ulv, mens hun en venninne lekte i skogen. Eh, glem det. Nå troller jeg. Men jeg kjeder meg, så hvorfor ikke lage litt action her på forumet. Desverre så suger jeg i å finne på ting så det stopper jo her. Er elendig til å skrive også. Men tenk om det var sant. Så vi kan egentlig bare late som at det er sant. Folk har jo uansett en intresse for slike grusomme saker uansett, og dette skader jo ikke folk noe mer enn enn Rødhette, da det bare er funnet på uansett. Og hva tenkte du da du så tittelen? Slike ting er vel ikke hverdags? Selv synes jeg dette er helt grusomt. Kan ikke forestille meg hvordan familien har det nå, eller venninna som var vitne til det hele. Også er det sikkert noen som rister på hode og spør om jeg er syk. Men da er svaret nei. Jeg er ikke syk, men spik spenna gærn så best å passe seg, ja, og spille med. 2
Tingo Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Og hva tenkte du da du så tittelen? "Finnes det en ikke-brutal måte å bli spist av ulv?" 6
Gjest ThatWoodcut Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Jeg spiller med, jeg kjeder vettet av meg jeg også Foreldrene lar jentene leke i en skog hvor det er ulv...? Hadde det ikke vært ulven hadde hun sikkert falt utfor at stup hun fikk lov til å løpe ved... 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Ja, foreldrene burde passe mer på ungene sine. Selv tror jeg bonden må ta en del av skylda her også. Når ulven ikke får sau så tar han barna våres i steden for. 1
L. Kennedy Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Sikkert morsomt for TS, men jeg gikk inn her helt forgjeves. Tråden er i hvert fall feilpostet.
Gjest Raindrops Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Mulig dette er litt feil av meg, men det første jeg tenkte var "Nei faen, nå blir det enda mer ulvejakt" 1
Tingo Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 jeg gikk inn her helt forgjeves Den blir sikkert snikk-snakk-flyttet snart, så da slipper flere å lide samme skjebne. Fattig trøst, men. That's life.
lovedrug Skrevet 6. januar 2011 #10 Skrevet 6. januar 2011 Mulig dette er litt feil av meg, men det første jeg tenkte var "Nei faen, nå blir det enda mer ulvejakt" Det gjorde jeg også!
Gjest Raina Skrevet 6. januar 2011 #11 Skrevet 6. januar 2011 Haha, stakkars ulven, blir sikkert avliva den no.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #12 Skrevet 6. januar 2011 Den bør ikke flyttes. Når den mange sider nok, så vil dette innlegg bli diskutert som om det var ekte. Det har jeg sett før. Sikkert noen som bare leser overskriften også. Og kg får jo flere klikk også. Mer penger det. Penger.
Mann 42 Skrevet 6. januar 2011 #13 Skrevet 6. januar 2011 "Finnes det en ikke-brutal måte å bli spist av ulv?" Ååå! Det hadde JEG tenkt å si! DANG! 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 Det må vel være vondt å bli spist da? Tenk for en traumatisk opplevelse det må ha vært da, å se vennen bli spist mens hun hyler av smerte uten å kunne gripe inn.
Gjest Airi Skrevet 6. januar 2011 #16 Skrevet 6. januar 2011 Ble så veldig nysgjerrig på hvordan man spiser brutalt! Er det bare forbeholdt villdyr, eller kan jeg lære meg?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #17 Skrevet 6. januar 2011 "Finnes det en ikke-brutal måte å bli spist av ulv?" Godt spørsmål. Men jeg er 99% sikker på at vg ville brukt en lignende tittel. Man skal jo selge.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #18 Skrevet 6. januar 2011 Ble så veldig nysgjerrig på hvordan man spiser brutalt! Er det bare forbeholdt villdyr, eller kan jeg lære meg? Først så overfaller du personen, setter klør og tenner i det. Sloss litt med det, river det i filler mens blod og sikkel renner ned munnen mens man kan høre grrr og brøl fra dyret og maten skriker hysterisk i smerter. Kanskje man etterlater det også med blod og innvoller halvttygd i stykker. Sikkert ikke noe vakkert syn. Vil du fortsatt spise brutalt?
Gjest Airi Skrevet 6. januar 2011 #19 Skrevet 6. januar 2011 Først så overfaller du personen, setter klør og tenner i det. Sloss litt med det, river det i filler mens blod og sikkel renner ned munnen mens man kan høre grrr og brøl fra dyret og maten skriker hysterisk i smerter. Kanskje man etterlater det også med blod og innvoller halvttygd i stykker. Sikkert ikke noe vakkert syn. Vil du fortsatt spise brutalt? Må det være en person? Sushi må da duge.
Tabris Skrevet 6. januar 2011 #20 Skrevet 6. januar 2011 "Finnes det en ikke-brutal måte å bli spist av ulv?" Det var det jeg tenkte også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå