Pebbles Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 (endret) Ser det skal være brudemesse på Banco Rotto i Bergen 15-16 januar. Hva er det som egentlig skjer egentlig på slike messer?Har aldri vært på brudemesse før, og lurer på om det er noe som er greit å få med seg. Endret 6. januar 2011 av Pebbles
FruN Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg er heller ikke sikker på hva som foregår, men jeg skal dra på brudeshow i Tønsberg, om så "kun" for inspirasjon
MonThe Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Vi var på bryllupsmesse i Oslo i august, da var det mange forskjellige utstillere som hadde stands der de viste fram sine produkter f.eks. smykker, sko, kjoler, fotografer, byråer som lagde invitasjoner, og også noen lokale hotell/lokaler. Dette er reklame for de, og kanske til inspirasjon for dere? Det var også to "moteshow" der de vist fram ulike brudetrender, her hadde bla. Agape og Leila Hafzi visning. Fikk også satt opp håret mitt hos en frisør som hadde stand, dette anbefales absolutt hvis dere har muligheten til det, fikk en masse tips, og det var helt gratis! Synes det var verdt pengene, vi koste oss skikkelig, fikk en masse inspirasjon, og det ble en skikkelig romantsik dag med champagne og masse bryllupssnakk :rødme: Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå