Zoë Castillo Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg vurderer å bytte mobiloperatør til Tele 2, men inne på spørsmål & svar-sidene deres virker det som om en mister mobilnummeret sitt dersom en bytter til en annen leverandør etter å ha brukt dem. Kan det stemme? Her er en link til sida, i tilfelle noen er flinkere til å trekke ut mening fra tekst enn det jeg er. Tele 2
wahaj Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Det går an å videreføre nr sitt til et nytt selskap.
Gjest Mahareth Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 (endret) Neida Det som stod var at om du sier opp abonnementet hos tele2 FØR du inngikk et nytt med en annen operatør mistet du telefonnummeret ditt. Hvis du inngår en ny avtale med noen andre uten å si opp først, så ordner de opp med tele2 for deg og viderefører ditt nr Endret 6. januar 2011 av Mahareth
Gjest Applestore Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Så man kan bare ta kontakt med tele2 også ordner de alt sammen for deg?
Gjest Mahareth Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Den operatøren du bytter til ordner det for deg. Altså, har du tele2 og vil bytte til chess, ring chess først og snakk med dem. Ikke ring tele2 og si opp. Den du snakker med hos den nye operatøren vil kunne fortelle deg hva du må gjøre
Gjest Applestore Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 så for min del må jeg da ringe til tele 2, siden jeg har telenor nå. Takk for hjelp
Zzyzx Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Trenger ikke ringe engang, du kan bare bestille abonnement på nettsidene og krysse av for at du ønsker å portere nummeret ditt.
Anglofil Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 (endret) Nei, man mister ikke sitt nummer. Operatøren du skal over til sørger for at abonnementet ditt blir sagt opp hos Tele 2, og det som da vil skje er at nummeret ditt blir portert over til ny operatør. Du trenger ikke å ringe Tele 2, kun den nye operatøren. Mvh Yvonne Endret 7. januar 2011 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå