Gjest Marry Skrevet 20. oktober 2003 #1 Skrevet 20. oktober 2003 Hei Kan noen hjelpe meg med en god oppskrift på hvordan få til en sterk kyllingsalat. Og hvordan lage vårløkdressing??? :D
Ling Skrevet 20. oktober 2003 #2 Skrevet 20. oktober 2003 :o Altså, hvis du vil ha noe sterkt så kan du jo forsøke flere ting... chilli, ingefær, pepper... Og vårløkdressing... Tenker du på no spes?? Er du inne på thai...eller...?! Hvis du er litt mer spesifik, blir det lettere å hjelpe deg...
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2003 #3 Skrevet 20. oktober 2003 Du kan jo prøve onyx kyllingsalat med karri. Den er bare helt sinnsykt god. Vårløkdressing. Jeg ville blandet masse hakketvårløk i kesam/rømme/majones. I lag med litt sennep, ett fedd presset hvitløk, litt salt og pepper.
Gjest Marry Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 Hei igjen Tenkte bare jeg skulle fortelle hvordan det gikk om noen har lyst å prøve. Stekte kyllingfilet-biter som var rørt i olje med mye krydder (chili,cajenne,salt,pepper,hvitløkspepper). Hadde dette sammen med salat, mais, tomat, paprika, chili, og purre. Vårløksdressingen fikk jeg fram ved å hakke vårløk i maskin og så blande det inn i en blanding av rømme, majones, salt, pepper og sukker. Sammen med hvitløksbrød så smakte det helt himmelsk. Nesten så jeg ikke fikk konsentrert meg om Ungkaren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå