Gå til innhold

jenter som onanerer foran gutta

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

heisann!

til dere gutter (eller jenter som har vært borti det):

hva syns dere om jenter som tar på seg selv foran dere? jeg tenkte jeg skulle forføre kjæresten min ved å ta på meg selv foran han. at jeg skal kle meg naken foran han, og beføle meg selv foran han..

tror dere han vil tenne på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør kjæresten min i alle fall... Digger det han, blir helt vill icon_wink.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Yes, det tror jeg han vil tenne på og like ja.

Det er utrolig deilig å se på at en jente koser med seg selv og viser at hun nyter det.

Gjest Anonymous
Skrevet

men hvordan "gjør du det?"

Skrevet

å ja å ja å ja å ja icon_smile.gif

Den ide`n var Glimrende icon_smile.gif

Stein icon_smile.gif

Skrevet

dersom du enten binder hendene hans fast, eller bare nekter ham å gjøre noe (verken med seg selv eller deg) også, så blir det desperasjon på gang etterhvert!

Artig! (sa kontrollfreaken...) icon_wink.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke alle gutter/menn tenner på dette!!!

Gutten min trives ikke med det, han føler seg utilpass. Han føler også at han ikke klarer å få meg kåt av det han gjør med meg..

Vær forsiktig!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Den gutten du beskriver kan ikke være helt frisk.... han vil du komme til å slite med underveis...

....gutter med så dårlig sjøltillit er troende til litt av hvert....

Skrevet

Du må bare prøve deg fram...

Har prøv det flere ganger og det falt abselutt i smak hos min kjære...

Lykke til...12

Skrevet

Jo, dette kan du trygt gjøre. Ingenting er så deilig som å se at en jente koser seg og er tent på gutten.

For meg er det hvertfall slik at hvis jenta viser at hun er kåt, enten ved å ta på seg selv foran meg eller på andre måter gi uttrykk for kåthet og glede, er det ingenting som inspirerer mer til å ha det deilig sammen med henne.

• 6 år senere...
Skrevet

:-D Hei.. Det bruker å virke godt på de fleste menn, regner jeg med. Har gjort det noen ganger når han ikke helt vil. bare begynt å beføle meg osv. Så har han forandret mening ganske fort. :gjeiper:

Noen få ganger har vi bare onanert for hverandre.

Etterpå blir det gjerne :humpe:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker det når kjæresten gjør det foran meg, og omvendt. Han er derimot mer komfortabel med det enn jeg er. Men jeg råtenner på det, og vet at han gjør det samme når jeg gjør det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble ikke overrasket da mannen min for litt siden spurte meg om jeg kunne gjøre det foran ham. Jeg er ikke så glad i å stikke min egen finger inn til vanlig, men det ble jeg da...! Både jeg og han ble utrolig opphisset av det, og hadde deilig sex i 3 timer etterpå <3

Skrevet

Jeg synes det er digg.

:tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...