Gå til innhold

Mitt utdrikkningslag!

Fremhevede innlegg

Skrevet

På lørdag kl 8.30 kom min forlover stormende inn på mitt soverom :o , og jeg fikk beskjed om å gå i dusjen, mens hun og smilemannen lagde frokost. Deretter gikk vi ned på t-banen hvor alle mine venninner stod å ventet:-) Jeg fikk på meg forkle, sjal og høyhælte sko og en trillekoffert som innholdt kaffe, te og et serveringsbrett. Jeg skulle da være vert på t-banen og ønske velkommen, gjennomgå sikkerhetsrutiner og servere alle passasjerene :oops: . Videre tok vi trikken ned til Grunerløkka og var på Glased and amused. :D Der satt vi å malte på et frokostservise som jeg skal få på bryllupsdagen. Syntes dette var kjempebra, da det var noen som ikke kjente de andre og jeg fikk anledning til å presenterer alle sammen rundt bordet. Deretter var det tid for et rebusløpe. Jeg fikk på meg kokkelue og et forkle og en kurv med masse små lapper med stikkoord på forskjellige kafeer hvor jeg skulle hente en eller flere bokser :hoho: . Disse boksene fikk jeg ikke lov til å se nedi. Dette tok ca 2 timer, med en kaffepause midt inni. Deretter reiste vi til Holmekollen Park Hotell hvor vi fikk svømt, sittet i boblebad, drukket sjampanje og spist jordbær og jeg fikk massasje. Etterpå reiste vi hjem til en venninne og jeg fikk kurven tilbake. I boksene jeg hadde samlet inn tidligere på dagen, var det mel,sukker, egg osv. Jeg skulle nå gå ut og spørre om jeg kunne få lage kaken hos noen som bodde i nærheten. Jeg fikk ikke gå hjem til mine foreldre eller gå til noen av mine venninners foreldre. Jeg var heldig å fikk bake kaken hos en snill dame, som lot meg styre på sitt kjøkken :oops: . Når jeg kom tilbake ble det servert middag og kaken som jeg hadde bakt. Etter middagen ble det samlet inn en lapp med stikkord fra hver av jentene og jeg skulle gjette hvem som hadde skrevet lappen. Jeg klarte alle sammen :D Deretter festet vi hele natten.

Jeg synes det var kjempegøy og ville ikke forandret på noen ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som et kjempekoselig utdrikkingslag! :)

Skrevet

Høres ut som du har hatt en flott dag! :D

Skrevet

Høres ut som en dag jeg faktisk kunne ha overlevd, ja....

(jeg har totalangst for typiske utdrikkingsting, som å selge seigmenn osv.)

Men dette var jo rent ut småkoselig......

Skrevet

Hørtes kjempekos ut og det viktigste er jo at du likte dagen :)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått utdrikningslag - hørtes ut som dere hadde det gøy :).

Skrevet

Hørtes ut som et koselig utdrikningslag :D Dere fikk iallefall mye ut av dagen!

Skrevet

Hørtes kjempe koselig ut. Jeg håper jeg får et slik utdrikkningslag jeg

Skrevet

Hørtes kjempe koselig ut. Jeg håper jeg får et slik utdrikkningslag jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...