Gjest Jentehumor Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 (endret) slett Endret 5. juli 2016 av Gjest
ntbn Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Hehe, unnskyld men jeg måtte trekke litt på smilebåndet her; hva mener du med bulk under rompa... ? Hvis det er slik jeg forstår, så har du dem nok for høyt oppe så det strammer for mye rundt lårene Hvis det er stay-ups bør det være silikon på innsiden av kanten, slik at det sitter mot huden. Mine sitter ca midt på låret, egentlig bare å se på bildet til pakningen (om det fins), så får du en liten anelse. Jeg pleier, for å være sikker på at det sitter, å bruke hofteholdere i tillegg til stayups med silikonbånd inni. Det er jo meningen at man slipper hofteholdere, men jeg liker hele pakka De uten silikonbånd er bare håpløst for min del, sklir som om de skulle vært knestrømper. Jeg har bare handlet fra H&M siden jeg har en fantastisk evne til å revne alle slags strømpebukser
Gjest Jentehumor Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 (endret) Den 1/5/2011 at 21.16, ntbn skrev: Hehe, unnskyld men jeg måtte trekke litt på smilebåndet her; hva mener du med bulk under rompa... ? Hvis det er slik jeg forstår, så har du dem nok for høyt oppe så det strammer for mye rundt lårene Hvis det er stay-ups bør det være silikon på innsiden av kanten, slik at det sitter mot huden. Mine sitter ca midt på låret, egentlig bare å se på bildet til pakningen (om det fins), så får du en liten anelse. Jeg pleier, for å være sikker på at det sitter, å bruke hofteholdere i tillegg til stayups med silikonbånd inni. Det er jo meningen at man slipper hofteholdere, men jeg liker hele pakka De uten silikonbånd er bare håpløst for min del, sklir som om de skulle vært knestrømper. Jeg har bare handlet fra H&M siden jeg har en fantastisk evne til å revne alle slags strømpebukser Takk! Endret 5. juli 2016 av Jentehumor
FantasDick Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Strømper uten silikonkant skal brukes med hofteholder - strømper med silikonkant skal/kan brukes alene. Jeg har ca. samme høyde/vekt som deg og passer fint stay ups fra H&M i den minste størrelsen (husker ikke hva det er). Jeg revner også strømpe(bukse)r i hytt og pine så jeg bruker bare de fra H&M til hverdags og fest/fylla - sparer de dyrere til andre anledninger. Om du drar de for høyt opp under rumpa kan du nok få en slik bulk! Da skal de sitte litt lengre ned. Jeg har erfart at strømpene sitter som F når jeg tar de på etter en dusj og en dæsj bodylotion - kanskje noe å prøve?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Strømper med silikonkant sitter IKKE om man har smurt seg med bodylotion e.l. først, da bare sklir de. 1
FantasDick Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Strømper med silikonkant sitter IKKE om man har smurt seg med bodylotion e.l. først, da bare sklir de. Hm, de sitter som støpt på meg etter en runde med lotionflaska!
ntbn Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Det er et par anledninger jeg går med hofteholdere til hverdags, men nå liker jeg å kle meg i den slags undertøy. Med da passer jeg på å ha en langt nok skjørt til at det dekkes og ikke er så synlig uansett hva jeg gjør. Om vinteren syns jeg det er litt kaldt, nå fryser jeg også lett på rumpa Jeg syns det er stas å kunne pynte meg slik bare jeg vet, det gjør noe med utstrålingen og selvtilliten. Unner meg ofte nytt undertøy, selvom det bare er H&M Personlig liker jeg å ha dem litt lengre opp på låret, men de sklir ned til ca midt/rett under midten av låret uansett. Men det satt bedre når jeg brukte hofteholdere i tillegg på de med silikonkant. (Klar over at det er meninga at de brukes uten hofteholder)
Stocking lover Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Synes helt klart at stayups eller strømper skal gå høyt opp på låret. Dette er klart mest sexy og i tillegg vil bena da virke lengre og flottere. Bruk av strømpe/hofteholdere er selvsagt i utgangspunktet unødvendig på stayups, men gjør jo at dette virker mere sexy dersom dette er et poeng. I hvertfall hyggelig å høre at du bruker stayups og ikke en kjedelig strømpebukse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå