Felicity Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Er så vanskelig å velge hvem man skal ha med... Jeg har vel min liste på 63, mens min samboer har på 46.... vet ikke hvordan jeg får satt ned på antallet, for de jeg har er familie og venner som betyr mye for meg.... Ååå hadde vi bare hatt litt bedre råd hadde det ikke vært noe problem, men håper vi vinner ut av det....
Eivissa Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Vi valgte å ha kun familie. Det ble så mange bare det, og ikke hele familien var der heller. Kan jo ta en fest med venner senere?
Frøken Mitzi Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Vår gjesteliste passerar nok 100 gjestar. Har ikkje sett så mykje på den endå, men vil heller ha alle som betyr noko for meg rundt meg, enn å ha dyr pynt, dyr drikke og dyr mat osv. Vi kuttar ned på andre utgifter, går for koldtbord i staden for treretters, og kjem såleis rimleg frå det. Trur eg iallfall endå
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Dere har ikke råd til det antallet gjester du har skissert. Bestem dere for å bare be foreldre, søsken og forlovere. Ingen barn. Enkelt og greit. Synes du har et luksusproblem. Har dere ikke råd til hundre gjester, får dere trekke lodd om hvem som kan komme da?
Anglofil Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Jeg ville valgt alle om jeg hadde hatt råd, men hvis ikke så man nok prioritere ja. Da ville jeg nok ha valgt familie først, men kanskje kuttet ut de som er veldig perferie. F.eks ber vi ikke mine fettere eller kusiner, da jeg har såpass stor familie, og jeg har liten eller ingen kontakt med dem. Min samboer derimot, som har svært liten familie, ber sine slik at min familie ikke blir den dominerende i bryllupet. Vi ber alle våre venner som betyr noe for oss, men velger å ikke be f.eks kolleger osv. Mvh Yvonne
Felicity Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2011 Av familien ber vi de nærmeste og mine tanter og onkler, (kusiner og fettere er utelukket) men resten er venner. Min samboer har en veldig stor vennegjeng som jeg etterhvert har blitt veldig god venn med også, så har jeg noen venninner fra skolen jeg ønsker å invitere.... Ellers så er ingen koleger invitert... er en sammsveiset vennegjeng, og leit og invitere 10 til kaffe også synes jeg... vi får se mere på det
frøkena Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 er litt vanskelig dette. her blir vi over 100stk om vi skal be alle.sambo har ei stor slekt, så dei aller fleste er der i fra. men vi veit ikkje enda korleis en skal gjere med det
shi Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Vi har endt opp med familie til og med tanter og onkler og resten venner som vi faktisk tilbringer tiden vår med. Vi har liten til ingen kontakt med søskenbarn så for meg blir det feil å invitere dem av "plikt" og måtte utelukke venner vi faktisk ønsker å ha med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå