Gå til innhold

Sex med gris

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dyresex er jo selvsagt galt, men at en gammel mann har sex med en gris kan vel ikke være så ille og burde vært helt lovlig og akseptert. Det jo tross alt likeverdig sex.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

?

Hvis ikke dette er troll, så begynner jeg virkelig å lure!?

Kalles humor - jeg lo ihvertfall som faen! :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Dyresex er jo selvsagt galt, men at en gammel mann har sex med en gris kan vel ikke være så ille og burde vært helt lovlig og akseptert. Det jo tross alt likeverdig sex.

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: Dette var den beste vitsen jeg har hørt på lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

?

Hvis ikke dette er troll, så begynner jeg virkelig å lure!?

Skjønte du ikke den da. Menn er svin, og har de sex med griser så har de jo bare sex med et annet svin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi deler ikke samme humoren skjønner jeg... Jeg syns ikke denne var spesielt morsom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Vi deler ikke samme humoren skjønner jeg... Jeg syns ikke denne var spesielt morsom :P

Er du mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann?

Nei, da ville det kanskje ikke stått "kvinne" i teksten under avataren min.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nei, da ville det kanskje ikke stått "kvinne" i teksten under avataren min.

så ikke der, sorry. Tenkte kanskje om du var mann så hadde du blitt fornærma eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applestore

Skjønte du ikke den da. Menn er svin, og har de sex med griser så har de jo bare sex med et annet svin?

Joda, stokk dum er jeg ikke.. men likevel!

Humoren min er ikke der når det går utover noe annet forsvarsløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Joda, stokk dum er jeg ikke.. men likevel!

Humoren min er ikke der når det går utover noe annet forsvarsløst!

Griser eller gubber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er over streken å spøke med voldtekt av et forsvarsløst dyr? Men er det ikke da like ille å kalle slemme grusomme mennesker for, noe som er et forsvarsløst dyr, som i dette tilfelle en gris?

Så vidt jeg vet så er ikke grisene ekle, færle mordere, voldtektsmenn eller pedofile som ødelegger forsvarsløse barn. Men av likevel kaller vi de grisr eller svin.

Lurer veldig på hva dette stakkars grisen, altså dyret, har gjort for noe galt. Alle ser jo ut til å hate grisen, eller elske den på en veldig rar måte. Grisen er jo også forresten et renslig dyr (etter hva jeg har hørt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er over streken å spøke med voldtekt av et forsvarsløst dyr? Men er det ikke da like ille å kalle slemme grusomme mennesker for, noe som er et forsvarsløst dyr, som i dette tilfelle en gris?

Så vidt jeg vet så er ikke grisene ekle, færle mordere, voldtektsmenn eller pedofile som ødelegger forsvarsløse barn. Men av likevel kaller vi de grisr eller svin.

Lurer veldig på hva dette stakkars grisen, altså dyret, har gjort for noe galt. Alle ser jo ut til å hate grisen, eller elske den på en veldig rar måte. Grisen er jo også forresten et renslig dyr (etter hva jeg har hørt).

Herregud det var da voldsomt hvor seriøst du skulle ta det da. Det er jo ingen her som forsvarer sex med dyr. Det var jo bare en spøk. Og griser skjønner ikke hva vi skriver her inne uansett. Greit nok at griser er smarte dyr altså, men så smarte der de ikke. Heheh

Ja enig i at det er stygt mot grisen å kalle en drittsekk for en gris

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Herregud det var da voldsomt hvor seriøst du skulle ta det da. Det er jo ingen her som forsvarer sex med dyr. Det var jo bare en spøk. Og griser skjønner ikke hva vi skriver her inne uansett. Greit nok at griser er smarte dyr altså, men så smarte der de ikke. Heheh

Ja enig i at det er stygt mot grisen å kalle en drittsekk for en gris

Ta å les det Applestore sa om forsvarløse dyr også leser du mitt en gang til.

Innlegget var siktet litt det hun sa, men var overhodet ikke ment som seriøst.

Det er jo ingen her som forsvarer sex med dyr

Men det har jeg heller ikke sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: det er ingenting å le av. For det andre: bare forskrudde mennesker tenker over å ha sex med dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For det første: det er ingenting å le av. For det andre: bare forskrudde mennesker tenker over å ha sex med dyr.

Da er det en del forskrudde mennesker i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en del forskrudde mennesker i denne tråden.

Humoren er ikke i voldtekt og sex med en gris, men at gamle gubber er "likeverdige" meg griser. Skal man liksom anklage alle de som kaller folk for griser, fordi det er å fornærme dyra? '

Har du aldri kalt noen for en gris før kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...