Gå til innhold

Hva skjer med samboer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet igrunnen ikke helt hvor jeg skal plassere dette innlegget, prøver her!

Jeg har en sak jeg må lufte for andre enn meg selv, og jeg trenger gjerne noen tilbake meldinger. Er det bare meg som tar litt på vei?

Jeg har en sønn på 2 1/2 år, og er samboer med en mann. Vi har vært samboere siden sønnen min var 1 mnd, så han har hele tiden hvert tilstedet for han. Han er veldig glad i barnet. Min samboer har behandlet han som sin "egen" sønn, og er veldig glad i barn. Har tatt barnevernsped. utdanning.

Nå nylig har jeg fått en "uggen" følelse. Klarer ikke sette ord på den!

For en uke cirka, var de to inne på badet for å skifte bleie, og som alle andre barn var sønnen min sliten og ikke i så veldig godt humør. Plutselig hørte jeg han begynte å grine litt ekstra, og gikk inn på badet, der møtte jeg samboer i døren og sønnen står ved stellebordet og sa: "dytta", og da bare lo samboer. Huff, jeg gikk bort til ungen min og tok han opp imens han gråt. Dyttet virkelig samboer sønnen min?

Her om dagen "skjedde" det igjen. Da satt jeg like ved. Det virket som om samboer holdt sønnen min, og bare slapp. Jeg så lynkjapt bort, og barnet så vettskremt ut! Han fikk bare tårer i øynene. Huff, jeg blir helt sjokkert, er jo beskyttende ovenfor barnet mitt, men vet ikke om det er for mye, eller for lite?

Igår om morgenen gikk de to til bilen, fordi han skulle kjøre barnet i barnehagen, jeg kom løpende etter for å fortelle noe til samboer, og da merker jeg at han ikke har festet bilsetet. Jeg ble helt sjokkert. Jeg spurte om han hadde tenkt å feste setet da han kjøre, og da sa han NEI! Jeg ble så sint! Han forklarte at det var jo bare 5 minutter til barnehagen, og han var jo festet til setet, men setet sto løs i bilen. Fytti!

Når alt dette er sagt er han verdens beste samboer. Han er på alle måter drømmemammen, og jeg har ikke sett noe sånt som dette for i det siste. Skjønner ingenting jeg.

Kan noen gi meg noen råd? Hva er det som skjer?

Hilsen fortvilt mor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ikke en lett situasjon, jeg tror nok jeg ville ha tatt meg en alvorsprat med samboer. Bare det å ikke sikkre barnet i bilen er helt idioti.ALLE vet att man må det. :kjefte:

Ta en prat med han og spørr om det er noe som plager han om dagen, det ville jeg gjort. Er jo ikke sikkert han har ment å dytte barnet ditt, men spørr han rett ut.

vil gi deg en :klemmer: og lykke til håper det ordner seg for deg/dere.

Skrevet

Hvorfor overlater du ansvaret til din samboer? Hvordan kan du være så ansvarsløs når du aner at noe er galt? Hvorfor er det viktigere å ikke fornærme din samboer eller hva det nå enn å ta vare på sitt barn?

Tror neppe dette er noe som ordner seg, skjønner ikke en voksen mann dette så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...