MarianneE Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Åjada.... Har sett reklame på TV3 for dette programmet. Denne gangen med Mona Grudt og Marcel. (hurra... Da slipper vi hu kjipe Vendela og han ekle fotografen Bjåååårn) Blir spennende dette! Både programmet og nivået på jentene. Lurer på når det begynner.
Lillemeg25 Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Lurer også på når tid det begynner. Gleder meg masse! Ja deilig å slippe isdronningen Vendela og surprompen Bjørn. 2
Norbertine Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Hadde ikke så mye i mot Vendela jeg, men blir bra med noen nye også.
Gjest BabyBlue Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Vendela er skikkelig følelsesløs og kald : s ikke så veldig pen er hun heller, sånn med tanke på at hun er xmodel.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Likte Vendela jeg Jeg synes det er bedre å være litt tøff enn å bare si at bildet ble kjempe bra hver gang. Jeg synes Vendela var litt i tøffeste laget men liker de litt tøffe og strenge enn at de skal være så snille hele tiden og ikke gi noe kritikk what so ever for de er redd for å såre de. Vel modellbransjen er tøff og hvis man ikke tåler kritikk har man ingen ting i den bransjen å gjøre. Så jeg likte Vendela som dommer selv om hun kunne være litt for hard noen ganger, Er veldig spent på åssen Mona er som dommer.
sophiaM Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Blir spennende med ny programleder ja, Vendela virket så falsk på en måte... Gleder meg, noen som har funnet ut når det begynner? På tv3.no står det bare at den kommer våren 2011.
One Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Gleder meg til å se. Godt å høre at det er ny programleder og fotograf
Rosenrød Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Gleder meg jeg også! Noen som vet hvordan det er gått med de forrige vinnerne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå