Gjest Lille-gull Skrevet 20. oktober 2003 #1 Skrevet 20. oktober 2003 Noen som har tips til hvilken Dermalogicakrem jeg bør satse på??? Huden min er TØRR og veldig sensitiv. Trenger råd om hva jeg bør satse på nå som det begynner å bli kaldt. Er 32 år, og kunne også tenke meg noe som virker litt glattende på huden. Anyone????
Gjest Ethereal Skrevet 20. oktober 2003 #2 Skrevet 20. oktober 2003 Intensive Moisture Balance. Det er den rikeste kremen fra Dermalogica. Jeg har også tørr hud, og denne HJELPER! Barrier Repair skal virke beskyttende på huden, men personlig synes jeg den er for glatt og jeg liker ikke følelsen av silikon på huden. Men spør en hudpleier som fører Dermalogica om råd og prøver før du kjøper, da vil du unngå dyre feilkjøp.
orakel Skrevet 20. oktober 2003 #3 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg ville gått for Decléor i stedet. Jeg har prøvd flere Dermalogica-kremer men er egentlig ikke 100% fornøyd med noen av dem. På denne tiden av året er huden min litt tørr, og sensitive er den hele året. Jeg holder på å prøve ut Decléor sin Hydra Floral, og det ser ut til at den funker kjempebra (min hud trengte mest fukt og litt fett, kanskje du trenger en litt fetere krem?)
Gjest Lille-Gull Skrevet 20. oktober 2003 #4 Skrevet 20. oktober 2003 Takk for tipset Orakel. Men jeg har reagert sterkt allergisk på Decleor sine produkter tidligere, så jeg ønsker ikke å prøve meg på dem igjen. Bruker renseprodukter fra Dermalogica nå, og det går helt fint. Derfor tror jeg kanskje at en krem fra samme merke vil være bra for min sarte og tørre hud.
ivanka Skrevet 20. oktober 2003 #5 Skrevet 20. oktober 2003 min erfaring med dermalogica/decleor stemmer med orakel sin, men dermalogicas produkter er parfymefri, og det er ikke decleor sine - og parfyme er vel blant de vanligste ingrediensene å reagere allergisk på...
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #6 Skrevet 20. oktober 2003 men dermalogicas produkter er parfymefri' date=' og det er ikke decleor sine quote'] Mulig det er det som gjør at jeg har reagert på Decleor. Uansett er det ikke aktuelt å med Decleor. Sånn er det dessverre å ha sensitiv hud: Vanskelig å finne en krem som passer :-( Har gitt bort mange dyre kremer til venninner, ja! Men de blir jo glade da
ivanka Skrevet 20. oktober 2003 #7 Skrevet 20. oktober 2003 bruker også en ny ansiktskrem fra biotherm for sensitiv hud - de finnes for flere hudtyper, og er uten parfyme. du bør uansett be om å få en prøve på kremer du vurderer å kjøpe, så du kan finne ut om du reagerer på dem før du bruker penger. og hvis du reagerer går det an å gå tilbake til parfymeriet og få pengene tilbake (hvis du ikke synes sånt er veldig ubehagelig).
starie Skrevet 20. oktober 2003 #8 Skrevet 20. oktober 2003 Hvis man reagerer på et produkt er det rett og rimelig at man skal ha pengene tilbake. Tror de fleste praktiserer dette, vi gjør i hvertfall det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå