Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen erfaringer med dette? Virket det? Tok det langt tid får du så effekten? Er det noen av disse midlene som har bedre effekt/pris enn andre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart de funker, du får mindre kalorier i deg enn vanlig. Men det betyr ikke at det er bra for musklene og helsa, eller smakfullt.. Kutt heller ned på porsjonene dine.

Skrevet

Jeg prøvde Go 123 for noen år tilbake.Rakk aldri å merke noen forskjell fordi smaken på drikkene var så uhorvelig stygg :spy: Mulig det er annerledes nå.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Har mye større tro på å endre kostholdet på en naturlig måte.

Mindre sukker, mindre fett, mindre raske karbohydrater, mindre posjoner. Mer fysisk aktivitet. Ved å følge en slik "enkel livsstilsendring" vil man også ha bedre grunnlag for å kunne beholde vektnedgangen over en lengre periode (gjerne permanent)

Jeg har værtfall aldri hørt om en person som tok en "slankekur" for deretter å være kvitt problemet etterpå, slik at hun/han kunne spise som normalt igjen resten av livet.

At jeg har et slikt syn på det, kan ha noe med at jeg synes produktene smaker helt jævlig. Jeg liker mat, og jeg liker å velge hvordan type mat jeg spiser fra dag til dag. Å bare spise shakes, bars osv hadde gjort meg sprø.

Skrevet

Det er vel mest flytende "mat" i go 123. Da ville jeg heller kjøpt meg en måltidserstatter. Mye billigere og har mer tro på slike kosttilskudd fra f.eks bodypower, helsekostbolaget eller proteinfabrikken.

Kanskje det lønner seg å bare bytte ut 1 måltid om dagen med det også.

Skrevet

Du går sikkert fort ned i vekt, hvis det er flytende måltider, men så er spørsmålet hvor fort du går opp i vekt igjen etter du har begynt å spise normalt. Jeg tipper at du går opp mer enn du veier nå på minst mulig tid.

Skrevet

syns det bare er dumt å gå på sånne kurer egentlig... Som det er nevnt før; med en gang du begynner å spise normal mat igjen vil du gå opp. Kanskje ende på et høyre tall en vekta var på før du begynte på kuren. Kroppen har ikke godt av slike kurer.

Kutt ned på porsjonene og beveg deg. Det funker garantert!

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Da blir det nok til at jeg ikke prøver disse sakene.. Så får jeg heller prøve å kutte ned på porsjonene og å bevege meg mer som dere nevnte. Takk for svarene! TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...