Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Har hatt flere vellykka mmk trekanter med kjæresten min, og nå vil hun gjerne prøve med ennå en ekstra mann i firkant, noe jeg er villig til å prøve. Men, det er jo noen praktiske utfordringer, f. eks hva skal den ene mannen som ikke er med der og da gjøre i mellomtiden dersom hun ikke har lyst på en i musa og analen samtidig? Noen som har erfaringer og tips?
padlejenta Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Gutta kan vel kose seg litt medhverandre, skjønner ikke problemet jeg 1
Gjest toto Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Guttekos vel! Ikke lat som om guttesex ikke tenner deg.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Menn som "koser" sammen er ikke ekte menn. Det er problemet.
Gjest Alfa Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Menn som "koser" sammen er ikke ekte menn. Det er problemet. WØØØØØØØØØRD!!!
Mann-87 Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Menn som "koser" sammen er ikke ekte menn. Det er problemet. Loool!
Ethereal Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Jeg hadde IKKE forventa at typen min skulle kosa seg med andre gutter hvis vi tok med flere menn i senga. It's all about me! Han kan vel se på, kose med seg selv og nyte synet? Så kan de bytte litt på osv. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 hvis hun ikke vil ha en i musa og en i analen samtidig så kan det jo bli en i musa(eller analen), en i hånda og en i kjeften
Audrina Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 (endret) Slettet. Endret 21. september 2011 av Audrina
Mann-87 Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Jeg hadde IKKE forventa at typen min skulle kosa seg med andre gutter hvis vi tok med flere menn i senga. It's all about me! Han kan vel se på, kose med seg selv og nyte synet? Så kan de bytte litt på osv. Eller hvis han vil kan ha kose seg med mannen.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 En i musa, en i munnen og en i hånda. Dette går da selvsagt på rundgang.
Gjest k21 Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Eller hvis han vil kan ha kose seg med mannen. Nei, jeg foretrekker "ekte" menn. Personlig så tenner jeg ikke på homsesex, så for meg ville det vært turn off hvis kjæresten min hadde hatt seg med en annen gutt. Men du synes vel kanskje at jeg er en gammeldags homofob......
katt1 Skrevet 7. januar 2011 #13 Skrevet 7. januar 2011 Vent og se hva som skjer.....jeg tror du kan få det travelt jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå