AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Ja, det er Lost-tallene, eller, 4 av dem da de i lost er det 4,8,15,16,23,42 http://www.dagbladet.no/2011/01/05/nyheter/lotto/pengespill/utenriks/14954817/ Nå er er det noen som har vunnet 355 millioner dollar, med de tallene. Hva er tilfeldigheten for å vinne så mye penger, og i tilegg, 4 av tallene er brukt i en tv-serie der også en vant ekstremt mye? Sansynligheten er vel ikke stor. Men ganske morsomt da. Har selv spilt lotto med lost-tallene. Jeg vant ikke. Får vel bare håpe ikke vinneren blir LOST da.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Ja, det er Lost-tallene, eller, 4 av dem da de i lost er det 4,8,15,16,23,42 http://www.dagbladet.no/2011/01/05/nyheter/lotto/pengespill/utenriks/14954817/ Nå er er det noen som har vunnet 355 millioner dollar, med de tallene. Hva er tilfeldigheten for å vinne så mye penger, og i tilegg, 4 av tallene er brukt i en tv-serie der også en vant ekstremt mye? Sansynligheten er vel ikke stor. Men ganske morsomt da. Har selv spilt lotto med lost-tallene. Jeg vant ikke. Får vel bare håpe ikke vinneren blir LOST da. Kanskje er det en link mellom dette, kornsirkler, aids&kreft, og de døde fuglene i sverige og usa? Who knows. En ting er sikkert, det er en stor global skjult organisasjon blandet inn i det meste av det!
Gjest Coarvi Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Hva er tilfeldigheten for å vinne så mye penger, og i tilegg, 4 av tallene er brukt i en tv-serie der også en vant ekstremt mye? Sansynligheten er vel ikke stor. Like sannsynlig som å vinne med en hvilken som helst annen tallrekke. Ja, jeg er kjip og fant altså ikke dette fascinerende...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Like sannsynlig som å vinne med en hvilken som helst annen tallrekke. Ja, jeg er kjip og fant altså ikke dette fascinerende... Du har rett. Men er selv en lost-fan og bare synes det er så morsomt at de tallene ble plukket ut, synd det ikke var alle. Har sett siden lost begynte folk som har spøket med om de tallene ble trukket ut.
Tingo Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Har selv spilt lotto med lost-tallene. Jeg vant ikke. Du er neppe alene om det. Flaks at de ikke ble trukket, ville vel vært surt å oppleve at once-in-a-lifetime-gevinsten ble akkurat nok til en tyggis.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Ja, det er Lost-tallene, eller, 4 av dem da de i lost er det 4,8,15,16,23,42 http://www.dagbladet.no/2011/01/05/nyheter/lotto/pengespill/utenriks/14954817/ Nå er er det noen som har vunnet 355 millioner dollar, med de tallene. Hva er tilfeldigheten for å vinne så mye penger, og i tilegg, 4 av tallene er brukt i en tv-serie der også en vant ekstremt mye? Sansynligheten er vel ikke stor. Men ganske morsomt da. Har selv spilt lotto med lost-tallene. Jeg vant ikke. Får vel bare håpe ikke vinneren blir LOST da. "Dette gir deg en odds på 1:175711536 for å bli en vinner." står det i artikkelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå