Gå til innhold

Leketøy for blyg nybegynner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren og jeg har prøvd et og annet leketøy, men har ikke utforsket det området så veldig. Delvis fordi vi er for blyge til å gå inn på det lokale kondomeriet. Jeg føler ikke det blir helt behagelig å stå der sammen med fnisende fjortiser. :sjenert:

Er det noen som har råd om hva vi kan se etter? Vi har en dildo, men det er vel stort sett det. En helt vanlig enkel type.

Butplugs og slikt er ikke vår greie. Heller ikke kostymer. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har aldri opplevd fnisende fjortiser på kondomeriet, så det tror jeg ikke dere skal være redd for. Kanskje dere kan satse på en vibrator? De finnes jo i mange varianter både utseendemessig (penislignende og alt annet enn penislignende) og i styrke/hastighet. Der må man nesten bare prøve seg frem for å finne en favoritt, så det er vanskelig å anbefale noen spesiell.

Hva med å bestille på nett? Da slipper dere garantert fnisete fjortiser eller å treffe naboen/læreren/foreldre til venner o.l. Så kan dere se på utvalget og kjøpe den dere synes virker interessant. Pakkene de sendes i er svært nøytrale og ikke flaut å få i posten. Og skulle noen skjønne hva det er i pakken har de sikkert selv vært borti samme typen pakker :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...