Gå til innhold

Vaniljesex og vaniljeforhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var av den oppfatning at "vanilla sex" er soft, sweet, romantisk typ sånn man ser i klissete kjærlighetsfilmer jeg :huh: Mulig jeg tok feil da, hehe. Jaja, det er vel egentlig kanskje ingen korrekt definasjon heller, men individuellt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off topic, men.

Har lyst til å si at sånne uinteresserte kommentarer er høyst unødvendig, og egentlig litt respektløst ovenfor trådstarter. Føler jeg har lest lignende flere ganger rundt omkring.

Tilbake til tema. Jeg har faktisk aldri hørt utrykket før, så spennende å lære noe nytt. :)

Jeg bare lurer på hvorfor det spiller noen rolle,det er da ikke respektløst?? Jeg lurer på hvorfor,bare.

Mulig du har lest det andre steder,av andre personer,det vet ikke jeg noe om.

Skrevet

Fordi det kan være litt moro å høre hva folk flest synes er "vanlig" sex eller vaniljesex? Jeg vil tro svarene blir ganske forskjellige.

Jeg mener vaniljesex er litt mer enn misjonæren (som jo også finnes i mange artige varianter), men vet ikke helt hva jeg legger i uttrykket. De fleste stillinger går inn under vaniljesex synes jeg, så lenge det er snakk om samleie. De fleste varier vel stillingene litt uten at de er spesielt avanserte av den grunn. Fingring og kanskje oralsex også kan vel gå inn under vaniljesex.

Da så - bare lurte :)

Skrevet

Jeg var av den oppfatning at "vanilla sex" er soft, sweet, romantisk typ sånn man ser i klissete kjærlighetsfilmer jeg :huh: Mulig jeg tok feil da, hehe. Jaja, det er vel egentlig kanskje ingen korrekt definasjon heller, men individuellt?

Hmmm... her er jeg med deg. Hadde samme oppfatning. Det var iallefall slik hun jeg datet som ville ha meg med inn i et BDSM-forhold forklarte uttrykket.

Skrevet

Absolutt, det er jo pent umulig å finne en definisjon på slikt som har med våre egne tanker, følelser og seksuelle preferanser.

Men alltid moro å høre andres oppfatninger av ord :)

Ps: "soft, sweet, romantisk" er også ord som inneholder ulike definisjoner fra person til person ;)

Skrevet

Altså.. for min del er vanilje sex definisjonen på den type sex de som ikke er BDSM`ere utøver. Være seg anal/oral/misjonær u name it.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vaniljesex og vaniljeforhold har for meg en negativ klang. Tenker på et rutinepreget sexliv et med null variasjon og null lidenskap. Veldig ordentlig og ordinært - ser for meg et kristent par fra sørlandet :P

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Vaniljesex = Pusesex, som igjen er lik kjedelig sex. :)

Skrevet

I mine øyne er vaniljesex veldig rolig sex. Ikke noe heftige greier altså :P

Skrevet

Når noen sier at noe er "vanilje" mener de at det er normalt, helt vanlig, uten særlig krydder eller smak - som det er med is, vanilje er et litt kjedelig, vanlig, normalt valg, mens andre typer is har nøtter, forskjellige typer sjokolade, bær eller frukt for å gi litt mer spennende smak, akkurat sånn som samleie i misjonæren er et veldig vanlig og normalt standardvalg, mens forskjellige stillinger, håndjern, litt lek med forskjellige roller (varianter av dominant og underdanig i forskjellige grader, eller bare rollespill uten definerte dominante og underdanige roller) osv. kan gi sexen litt mer krydder/smak.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Vaniljekjeks er vanlig misjonær ja. Ikke noe galt det, folk har jo forskjellige preferanser og er ikke alle som liker å stå på hodet mens de har sex.

Skrevet

Vaniljekjeks er vanlig misjonær ja. Ikke noe galt det, folk har jo forskjellige preferanser og er ikke alle som liker å stå på hodet mens de har sex.

Vaniljekjeks? :klø: Ble kanskje litt for mye snakk om is her... :fnise::)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...