Gå til innhold

brannbil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange der ute har sex under mensen? :)

vi pleide å ha det i begynnelsen av forholdet når jeg hadde mens, men nå syns han det er litt ekkelt. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjelden, men det hender jo at man ikke klarer å holde fingrene fra hverandre ;) Da får det bare stå til!

Eneste som er kjipt er at hvis jeg er nesten helt ferdig å blø kan det gjøre at jeg begynner å blø mye igjen og må blø ett par dager ekstra.

Skrevet

Jeg har gjerne sex under hver menstruasjon. Sett bort i fra de to første dagene, blør jeg så lite at det ikke merkes at jeg har mensen. Partner synes heldigvis ikke dette er et problem - jeg pleier nemmelig å være litt ekstra ivrig den uka. ;)

Gjest Fikira
Skrevet

En gang, og aldri mer.

Gjorde helt sinnsykt vondt.

Skrevet

Det har hendt. Jeg blør jeg mye mindre når jeg er kåt har jeg lagt merke til :klø:

Skrevet

Det har hendt. Jeg blør jeg mye mindre når jeg er kåt har jeg lagt merke til :klø:

Eller, når jeg virkelig er opphisset burde jeg heller si. Å bare være litt kåt gir ingen endringer :P

Gjest Katten.
Skrevet

Eller, når jeg virkelig er opphisset burde jeg heller si. Å bare være litt kåt gir ingen endringer :P

Yes, opphisselse gjør at man blør mindre.

Jeg nekter å la litt blod stoppe meg fra å ha sex. Legger bare en håndduk under.

• Liker 2
Gjest anonym!!
Skrevet

Har aldri vært "gira" på å ha det før,

men så ble jeg sammen med en som sitter i fengsel

å typisk nok har jeg mensen akkurat den tia han kommer hjem på perm hver måned!

I begynnelsen var jeg veldig skeptisk men vi klarte jo ikke å holde oss unna hverandre når han først kom hjem det ene døgnet, så nå er det helt greit. Også er det jo bare å hoppe i dusjen etterpå:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...