gutt_1982 Skrevet 20. oktober 2003 #21 Del Skrevet 20. oktober 2003 Mus på boks eller Pikk i plast - er det egentlig noen forskjell? Kan ikke helt se forskjellen nei. Dere kvinner har deres "hjelpemidler" og vi menn har våre. Kan ikke det aksepteres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 20. oktober 2003 #22 Del Skrevet 20. oktober 2003 Han blir fort å legge den bort uansett...De er ikke noe deilige, har prøvd 3 forskjellige som liksom skulle være så bra, men jeg blir IKKE å kaste bort mere penger på sånnt tull, kommer ikke i nærheten av the real thing uansett hvor mye noen insisterer. Kan like gjerne bare bruke hånden. Ville definitivt funnet på noe annet. Blir bare søl med glidemiddelet også. Vedder på at dere jenter synes det er mye bedre med vibrator enn en teit dildo som ikke gjør noe - mange vet jo ikke forskjellen på de to kategoriene men dildo har aldri vibrert bare for å ha forskjellen klar. Nå kalles sjømannsbruder med vibrator også sjømannsbrud, for å ha det klart. Og dildoer med vibrator kalles også dildoer. Av produsentene selv! Jeg har kjøpt en vibrerende sjømannsbrud til min kjære, og den er veldig populær! (glidekrem er et must!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg 32 Skrevet 21. oktober 2003 #23 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei la Flaca. Hvilken typer vagina er det kjæresten din har? Nettbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har prøvd Skrevet 21. oktober 2003 #24 Del Skrevet 21. oktober 2003 Menn må få lov til å kjøpe seksuelle hjelpemiddler på samme måte som kvinner, her må det være likestilling. Det sies at jenter som benytter dildoer og annet er å anses som seksuelt frigjorte kvinner, men om de da ikke takler at mannen også har hjelpemidler er de jammen ikke mye frigjorte. Selv har jeg forsøkt en slik "sjømannsbrud"/plastikk vagina og det var ikke noe å stå etter. Jeg får mer glede av å benytte kompis "høyrehånd". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå