Missycat Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Eg skal gifte meg!! Hurraa! Og eg er difor på utkikk etter ein vintage eller vintage-inspirert brudekjole; enkel, spesiell, elegant - og litt hippie! Kor kan eg finne dette i Noreg? Kjenner til White Vintage på Strømmen. Draumen er sjølvsagt The Vintage Wedding Dress Company og evt. Cecilie Melli, men det er langt over kva eg har lyst til å bruke på kjolen min prismessig. Fins det liknande kjolar andre stadar eller er det nokon som syr slike? Ikkje så keen på å tråle Fretex dei neste 6 mnd
MonThe Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Hva med å prøve på ebay, og søke etter f.eks "vintage wedding dress"?
Missycat Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2011 Hva med å prøve på ebay, og søke etter f.eks "vintage wedding dress"? Jo, har sett litt på Ebay, men er på utkikk etter butikk/brudesalong som har vintageinspirerte kjolar. Ikkje heilt det samme å kjøpe på nett
Tamtam Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Finn.no har noen Cecilie Melli kjoler ute til salgs. Hold utkikk der en stund, for det kommer stadig noen fler. Jeg fikk min der til halv pris
Missycat Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2011 Finn.no har noen Cecilie Melli kjoler ute til salgs. Hold utkikk der en stund, for det kommer stadig noen fler. Jeg fikk min der til halv pris Takk, skal sjekke det! Men er det ingen som kjenner til brudesalonger el.l i Oslo som har vintageinspirerte kjolar ala Vintage Wedding Dress Company..?
CathFoto Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Det er en fantastisk butikk rett utenfor Oslo som heter White Vintage, masse fantastiske kjoler. White Vintage
Missycat Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2011 Det er en fantastisk butikk rett utenfor Oslo som heter White Vintage, masse fantastiske kjoler. White Vintage Takk for tips - har allereie vore på White Vintage. Mange fine kjolar, men fann ikkje Kjolen
Kvist Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 Etsy? Epla? Særlig på Etsy synes jeg det er mye vakkert vintage til svært hyggelige priser sammenlignet med Norge. Men brudekjole har jeg ikke tittet etter da...
Missycat Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2011 Etsy? Epla? Særlig på Etsy synes jeg det er mye vakkert vintage til svært hyggelige priser sammenlignet med Norge. Men brudekjole har jeg ikke tittet etter da... Epla har lite, men Etsy har ein god del - har brukt mange timar der! Men skulle så gjerne prøvd før eg kjøper. Takk for gode tips - kom gjerne med fleir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå