Miracl3 Skrevet 19. oktober 2003 #1 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har et minne fra jeg var liten. Jeg feiret julen hos bestefaren min. Jeg kan enda føle hvordan godteriposen hang rundt halsen min. Den var i rød fløyelsstoff og bestefar hadde sydd den selv. Jeg hadde ny kjole og alle var i god julestemmning. Jeg satt på fanget til bestefar å spiste godteri hele kvelden. Jeg la meg med et smil om munnen. Jeg vil aldri glemme den julekvelden. Den var fantastisk herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har masse gode minner, fex fra julen 2001, da julenissen kom (den helt ekte assa!!) og ungene mine hadde øyne så store som tinntallerkner.... Men julen i fjor overgår nok det meste, da gikk min kjære ned på kne og fridde..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Copy Skrevet 22. oktober 2003 #3 Del Skrevet 22. oktober 2003 Åh, dette skulle jeg gjerne hørt flere svare på. Jeg har ikke noe spesielt minne, men det jeg husker best fra julen var å stå opp tidlig sammen med broren min. Vi løp for å finne julestrømpa og så satttte vi oss foran tv'n og så på Donald Duck og vennene hans. Også husker jeg lukta i huset. Egentlig ganske rart at jeg er blitt famliens juleelsker, mens både bror, mor og far er lite glad i jula. Håper jeg greier å gi mange gode minner til mine barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 23. oktober 2003 #4 Del Skrevet 23. oktober 2003 Mitt beste juleminne er en liten hvit kirke vi hadde fått fra en gammel tante. Inni den var det lys og en spilledåse som spilte "Stilla natt". Hvert år var det min jobb å sette inn nye batterier til lyspære og få den til å virke. Når den ble plassert på flygelet i salongen var det jul for meg. Nå er mine foreldre skilt og barndomshjemmet mitt solgt. Men min jul kommer alltid til å være i dette huset. La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå