Gjest bubbels Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Først litt om meg. Jeg er en jente på 20, jobber 100%, har en kontorjobb (ikke mye fysisk aktivitet iløpet av en arbeidsdag). Har ikke trent så mye tidligere men starter sommern 2010, har siden da trent 1-2 ganger i uken (det er for lite) og ikke tenkt på kosthold. Etter at samboer dro til militæret har jeg merket at det er mye lettere å spise sundt. Jeg vet ikke hvor mye jeg veier, men tipper jeg veier mellom 65-70 KG, jeg er 163 høy så det er ganske mye overflødig. Jeg har ganske mye muskler (tror de bygges ganske fort hos meg, virker sånn). Det jeg spiser iløpet av dagen er omtrent slik: Frokost : 1 rugsprø med smøreost + 2 spise skje med engelsk ølgjær (synes det er vanskelig med frokost, så får i meg bare 1) Lunsj - salat med dressing og grovt brød med smør Middag - Wok (Kylling fillet, brokkoli, gulrot, rødløk + woksaus så klart, har av og til litt kokosmelk i tillegg= Kvelds - 2 rugsprø Jeg driker bare vann og grønn te iløpet av dagen. Jeg prøver å trene så ofte jeg kan nå for tiden, jeg trener hver dag jeg slutter tidlig på jobb noe som er ca 3-4 ganger i uken. Jeg trener da corebar, spinning, pilates eller zumba. De dagene jeg slutter sent (og har veldig lite energi) tar jeg 15 min styrke på stuegulvet. Altså får jeg noe trening hver dag. Synes dere at dette høres greit ut? Jeg merker på meg selv at dette er noe jeg kan leve med og at jeg er fornøyd med å kun spise dette (middag kommer selvfølgelig til å variere litt, men spiser mest wok). Det jeg vil oppnå er å gå ned til 50-60 kg, og være mer tilfreds enn det jeg var før. Før spiste jeg maaasse godteri, is, kaker og drakk bare cola. (er et mirakel at jeg ikke veier mer enn jeg gjør)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå