Lilleba Skrevet 19. oktober 2003 #1 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja, når er beste årstid for å klippe hekken, som består av vanlige grantrær? Den har vokst seg ujevn i toppene, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tror (ta det med ei klype salt) at det beste tidspunktet er omtrent nå - når det er kjølig og det er et minimumm av kvae "løs" i treet. For å holde den jevn må du nok belage deg på å knipe av skuddene også (men bare hvis du ikke skal ha den noe høyere da!) Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleba Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 20. oktober 2003 Høres fornuftig ut. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2003 #4 Del Skrevet 20. oktober 2003 Klipp heller på våren, da fryser ikke de nyklippte grenene, og du slipper skader på trærne. Men klipp så tidlig at sevja ikke har steget enda. De eneste trærne som kan beskjæres på høsten er bjørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #5 Del Skrevet 21. oktober 2003 Og søtmispel..... Men da tok jeg tydeligvis feil med hensyn til grantrærne... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 21. oktober 2003 #6 Del Skrevet 21. oktober 2003 Og søtmispel..... Men da tok jeg tydeligvis feil med hensyn til grantrærne... Suz Ikke sikkert du tok feil. Jeg bare hørte en hageekspert på radioen som sa at det var helt feil av vegvesenet å oppfordre folk til å klippe hekker o.l. som sjenerte trafikke nå på høsten, fordi det eneste som skulle klippes nå var bjørk. Men han visste sikkert hva han snakka om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå