Gjest Willie Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Jeg trenger en liten kick-start på slankekuren, noe som både motiverer og gjerne da virker. Ser på reklamen der de skryter fælt av denne Allien, men virker den? Og før noen nevner kalorier inn og ut, trening og alt det der, jeg vet, jeg vet
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Jeg vet ikke jeg, men olje/fett-lekkasje ut av baken høres ikke særlig lekkert ut. Flere som bruker Alli sier at de får fettdiare og på toppen av det hele plutselig lekker fettbajs, og noen nevner ødelagte bukser pga av dette. Helt utrolig hva folk finner seg i for å bli slank. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 jeg tør ikke begynne på de pillene iallfall.. Man får jo fettdiare om man spiser noe med fett i. Kjenner ei som tok alli, hun spiste en hamburger en dag, og satt på do lenge etterpå.. Frister minimalt.. Dette er ikke en pris jeg ville betalt for å gå ned i vekt. Går jo sikkert rundt og er redd for å plutselig få diare konstant.
The Kitten Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Selvsagt skryter de av produktene på reklamen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå