Gå til innhold

Klarer ikke å sammenlikne strømleverandøren min med andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg bruker strømkalkulatorer på nettet, finner jeg ikke min strømleverandør for det jeg trodde var det aktuelle produktet under den kommunen vi bor i. Vi har Hafslund Spot med prisovervåking, som står oppgitt under spotpriser på Hafslunds hjemmeside. Hvis jeg krysser av for variabel avtale får jeg opp andre Hafslund-produkter, men det hjelper meg jo ikke...

Jeg vet at Hafslund ofte ikke er den gunstigste leverandøren, så jeg vurderer å bytte uansett, men det hadde vært greit å kunne sammenlikne enkelt med andre. Vi har ikke så stort strømforbruk (bor i liten leilighet), men er jo surt å betale for mye :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å se på strømprisene som ligger på Konkurransetilsynet? Veldig god og oversiktlig type - plott inn sted, kwh og du får oversikt over hva som er billigst for deg. Da får du kraftselskapene listet opp etter hvem som er billigst, og da trenger du jo heller ikke å sammenligne.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset, da skal jeg prøve det :) De mer lettvinte kalkulatorene får kanskje ikke like oppdatert info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...