Gå til innhold

RL kontra KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere at det er personer her dere ville ha likt i virkeligheten, men misliker her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller det er omvendt jeg. At jeg liker forlk her, men ville kanskej mislikt dem irl.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg og vet. Et menneske jeg overhode ikke hadde sans for her inne, kranglet litt med denne personen attpå til.. Men når vi møttes måtte jeg bare like vedkommende! Det var en liten tankevekker faktisk...

Skrevet

Tror nok det fort blir litt svart-hvitt her inne , og at man kan ha sterkere og kjappere meninger fordi dette er bare internett. I RL vil jeg nok gi de jeg møter litt lengre tid før jeg gjør meg opp en mening om de.

Jeg tror nok kanskje de jeg liker her er det sjanse for at jeg liker i RL - alle andre , dvs. de jeg misliker eller ikke har et spes. inntrykk av vil jeg også få et nokså likegyldig forhold til i RL. Er det noen jeg ikke liker i RL vil jeg jo prøve å unngå de , her vil jeg kanskje gå mer i konflikt med de.

Skrevet
Jeg og vet. Et menneske jeg overhode ikke hadde sans for her inne' date=' kranglet litt med denne personen attpå til.. Men når vi møttes måtte jeg bare like vedkommende! Det var en liten tankevekker faktisk...[/quote']Dette var sånn cirka det jeg tenkte på. Som Punky skriver, er KG veldig svart-hvitt. Mange viser kun noen få sider av seg selv her inne, kanskje benytter de sjangsen til å forsterke sine negative kvaliteter/sider?
Skrevet

Vanskelig og si.

Man får jo et inntrykk av mennesker her inne,og jeg firer desverre ikke lett på førsteinntrykket... :oops:

Skrevet

Øh..med fare for å virke tilgjort politisk korrekt:

Har ikke rukket å mislike så mange her inne enda (har surret rundt på KG lengre enn det profilen sier).

Klart, man legger jo merke til enkelte, for gode innlegg. Eller gjentatte innlegg som ikke er så tiltalende. Men det viser seg at det vokser blomster i skitt - og innimellom kommer det noen rævva innlegg fra dem som vanligvis er gode skribenter.

Jeg har ikke peiling, jeg, hvem jeg ville likt/mislikt av KG'ere i RL. Men jeg er mer nysgjerrig på å møte enkelte i RL enn andre her inne, uavhengig om de virker ålreite eller ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nok noen her inne som har tendens til nettforfølgning.. :o

Er de slik i RL???

PS; jeg kan jo ta det som et "komlipment"..(den tenker jeg stakk)

Skrevet
Tror dere at det er personer her dere ville ha likt i virkeligheten' date=' men misliker her inne?[/quote']

Ja, desidert. Som flere sier, det blir mye svart hvit her. Man "ser" jo bare en liten del av menneske bak nicket. :wink:

Skrevet

Det er ikke mange jeg misliker, hverken på KG eller i RL - men selvfølgelig har man bedre kjemi med noen, mens man med andre kanskje ikke finner tonen helt. Det er jo ikke dermed sagt at man misliker noen.

Det som er litt rart med KG/nettet, er at man bare får ta del i andre personers tanker/ meninger, uten å vite bakgrunnen deres og hvordan de er som personer i RL. Jeg tror det er fullt mulig for folk å "jukse" til seg en personlighet på nettet, mens det kanskje ikke er SÅ enkelt i RL.

Jeg tror jeg hadde blitt kjempe-overraska hvis jeg hadde fått vite at en av mine beste venner skulle vise seg å være en av dem jeg ikke har så god kjemi med her på KG! Jeg mener selv at jeg merker fort om jeg er på bølgelengde med en person eller ikke.

Skrevet

Meget mulig.

Men førsteinntrykket gjør som tidligere sagt inntrykk som det er vanskelig å vende seg ifra.

Ikke sikkert jeg møter noe særlig KG folk heller....

annet en noen få jeg "har blitt kjent med her" :)

Skrevet
Tror heller det er omvendt jeg. At jeg liker forlk her' date=' men ville kanskej mislikt dem irl.[/quote']

Tror jeg du har rett i.

Skrevet

Tror jeg kommer helt an på, vanskelig å vurdere mennesker ut i fra noen skrevne ord bare...

Sliter litt med å bite meg merke i spesiellie nick her inne, untatt de som er her hele tiden da :wink: Går sikkert glipp av mange smarte og morsomme personligheter!

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er faktisk ingen her som jeg misliker (enda)! :D

Skrevet
Tror dere at det er personer her dere ville ha likt i virkeligheten' date=' men misliker her inne?[/quote']

Ganske sikkert- og motsatt!

Skrevet

Opplært til å bukke i kor.. og etter man har danset for en folkemengde.

Har ikke neid siden jeg var liten pike.

Verken neier eller bukker. Det føles ikke naturlig for meg.

Jeg tar folk i hånden når jeg sier takk eller hilser på noen. :)

Gjest Embla s
Skrevet

psst, Jordbær: Feil tråd :wink: Du skal inn i "neie tråden" du med denne!

Skrevet
psst' date=' Jordbær: Feil tråd :wink: Du skal inn i "neie tråden" du med denne![/quote']

DJEEEEEzuz!!! Det er MANDAG assa.......... :o

Bukke, nikke, neie........også attpåtil i feil tråd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...